پیمان محمدی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به راه اندازی سامانه خودارزیابی روان شناختی بحران کرونا اظهار کرد: این سامانه برای شناسایی و غربالگری به موقع، هوشمند و پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از این بحران راه اندازی شده است.



وی با اشاره به چگونگی فعالیت این سامانه افزود: تمام اقشار می توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی corona.behzisti.ir علاوه بر تکمیل اطلاعات جمعیت شناختی، در زمینه رفع افسردگی اضطراب، استرس و موارد دیگر، راهکارهای علمی و پیشنهادات متناسب با شرایط روحی روانی خود را دریافت کنند.



رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنگرود گفت: این سامانه با صدای مشاور و از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ به عنوان یکی از محورهای ارجاع به سایر سطوح خدمات ارتباط داشته و در صورت نیاز موارد به مراکز مشاوره تخصصی هم ارجاع می شود.



به گفته محمدی پور مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی با داشتن ویژگی های منحصربه فرد ازجمله رایگان بودن و ضریب نفوذ بالا در بین مردم و برای بهره گیری آحاد جامعه اعم از روستایی و شهری و ارائه خدمات تخصصی مشاوره روان شناختی فعالیت می کند.



وی با اشاره به زمینه های مختلف پاسخگویی به سؤالات مردم توسط کارشناسان تصریح کرد: مشاوران و روانشناسان این بخش در زمینه های مختلف ازجمله مشکلات فردی، تحصیلی، مشکلات روحی، افسردگی، استرس، تعارضات زناشویی، ارائه راهنمایی و مشاوره پیش از ازدواج به مراکز تخصصی به صورت ۲۴ ساعته و حتی در طول ایام تعطیل هم فعالیت دارند.



به گفته رئیس بهزیستی لنگرود، ارائه خدمات سامانه خودارزیابی روان شناختی بحران بهزیستی تا سفید شدن وضعیت و گذر از دوره بحران به تمام اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان