به گزارش لنگرخبر،حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ظهر امروز در نشست بهره برداری از چهار طرح برق- آبی استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد، با بیان اینکه امسال با دو ویروس تحریم و کرونا مواجه هستیم، اظهار داشت: همه تلاش مان را به کار می گیریم که سختی مردم را بکاهیم و مردم ما علیرغم که سال سختی است بتوانند به طور نسبتاً مطلوبی زندگی را بگذرانند؛ گرچه امسال برای همه دنیا سال سختی است و برای ما سختی مضاعف دارد.

وی با بیان اینکه من خوشحالم که امروز اولین قدم را در بخش افتتاح و تولید پروژه ها برداشتیم و این روند ان شاالله تا پایان سال ادامه خواهد یافت، گفت: مردم عزیز ما مطمئن باشند که اعضای دولت و همه شرکت ها، نهادها و همه بخش ها اعم از خصوصی، دولتی و عمومی آنی نیست که فعالیت خودشان را متوقف کرده باشند. با همه پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را ادامه می دهند و امیدواریم علی رغم سختی ها خداوند سال خوبی را برای ملت ما مقرر کند و به بیماران ما شفا بدهد و به روح پاک همه شهدای خدمت که در این ایام تلاش و فداکاری برای سلامت مردم کرده و جان خود را فدا کردند درود می فرستیم به خانواده های آنها تسلیت می گوییم.

روحانی ادامه داد: انشاءالله مردم ما با همکاری و هماهنگی و یکپارچگی راه سازندگی و تولید در کشور و خدمت به مردم در عین بحث سلامت و مقابله با این ویروس را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : کرونا افتتاحی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان