به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی در مواجهه با بحران کرونا  عزیزان شاغل در آرامستان ها  جهاد گونه عمل کردند و در اقدامی ارزشمند  امام جمعه شهر و هیات همراه از آرامستان شهر بازدید کرده و از زحمات شبانه روزی ایشان در طی 2 ماه اخیر و مصادف با شیوع ویروس کووید 19 تقدیر نمودند.



در این بازدید سرزده که رئیس شورای اسلامی شهر، مدیر ستاد اقامه نماز جمعه، مدیر حوزه علمیه لاهیجان،  روسای ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و جمعی از سلسله جلیله روحانیت حضور داشتند  حضار در قطعه والدین شهدا و قطعه متوفی شدگان بحران کرونا حضور یافته و ضمن گل باران قبور  فاتحه ای نثار اموات نمودند.



حجت الاسلام نقوی با تقدیر از مدیریت صحیح و توام با آرامش و تدبیر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در امر تغسیل و تدفین شهروندان عزیز فوت شده در بحران اخیر  از خداوند متعال برای تمامی متصدیان مجموعه آرامستان شهر  سلامتی و طول عمر باعزت مسئلت نمودند.



در حاشیه بازدیدهای صبح امروز  مهندس غلامرضا منصفی "رئیس شورای اسلامی شهر" نیز با یادآوری حمایت های معنوی امام جمعه شهر در طی این پروسه 2 ماهه  بابت رهنمودهای هدایتگر و همکاری شان  علی الخصوص در حوزه مسائل شرعی مرتبط با غسل و دفن و کفن و... تشکر نمود.



شایان ذکر است در کنار مراکز درمانی، خدمات ایمنی، پیشگیری و ... که در طی ایام بحرانی 60 روز اخیر حضوری فعال و آنلاین داشته اند، آرامستان شهر نیز با توجه به حساسیت اوضاع و احتمال شیوع ویروس و از طرفی لزوم احترام به اموات و درگذشتگان، لحظه ای تعطیل نبوده و به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت بوده است.



 




طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان