به گزارش لنگرخبر، مریم بخشی صبح امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه لنگرود دارای چهار پروژه ورزشی بزرگ است، اظهار کرد: اعتبار این پروژه ها از اعتبارات ملی و استانی بود ولی با توجه به مشکلات اقتصادی در سال گذشته و همچنین شیوع کرونا اعتبارها به صفر رسید.



وی با بیان اینکه در حوزه نفت ۲۰۰ میلیون اعتبار برای وضعیت برق سالن های ورزشی در نظر گرفته شد، گفت: در سال گذشته تخصیص ها فقط به پروژه هایی رسید که در حال افتتاح و یا برای مصارف جاری بود و بقیه پروژه ها پیشرفتی نداشت.



 مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه رو و بدل شدن کند موافقت نامه ها در ادارات باعث کندی درروند انجام کارها می شود، افزود: در سال گذشته از مجموع ۳۳ میلیارد تومان اعتبارات در نظر گرفته شده برای ورزش و جوانان استان گیلان فقط هفت درصد تخصیص داده شد.



بخشی با بیان اینکه اسکلت سالن ورزش باستانی لنگرود ایجادشده است، تصریح کرد: برای این پروژه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که طبق برنامه ریزی ها این سالن باستانی با این اعتبار به افتتاح می رسید ولی بعد از ساخت اسکلت تخصیص دیگری داده نشد تا پروژه ها پیشرفت داشته باشد.



فرماندار شهرستان لنگرود نیز با بیان اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی و عدم تخصیص بودجه ها به نظر می رسد پروژه های ورزشی این شهرستان پیشرفتی نداشته باشد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اعتبارات دولتی، اعتبار ساخت و تکمیل سالن باستانی و چمن مصنوعی کومله از ارزش افزوده استفاده می شود.



سیروس شفقی با بیان اینکه در سال گذشته بسیاری از پروژه های ورزشی به دلیل عدم تخصیص اعتبار راکد ماند، افزود: باید تلاش شود تا با مدیریت تخصیص های در نظر گرفته شده در آینده و اولویت بندی پروژه ها شاهد پیشرفت خوبی در حوزه ورزشی باشیم.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه هنوز به مدیریت منابع و استفاده درست از آن آشنا نشده ایم، اظهار کرد: بزرگ ترین منابع کشور که جوانان است در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار دارد ولی هیچ استفاده درستی از آنان نشده است.



پرویز محمدنژاد با تأکید بر اینکه سازمان ها باید پیگیر تخصیص ها باشند و صرفاً منتظر نامه ها نباشند، گفت: باید برای پیشرفت پروژه ها و نظم دهی در انجام آنان به صورت مستمر پیگیر بود و اگر صرفاً منتظر دستورالعمل ها باشیم شاهد پیشرفت و ثمری نخواهیم بود.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان