به گزارش لنگرخبر، « الهام عاشوری» در جلسه ستاد کرونا شهرستان که امروز (شنبه، ۲۹ آذر) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از ۶ آذر همزمان با سراسر کشور در شهرستان لنگرود اجرا شد که بیماریابی، قرنطینه و آموزش همگانی برای مهار کرونا از مهم ترین اهداف این طرح است.



 



سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود ضمن قدردانی از تمامی ادارات شهرستان که در اجرای این طرح کمک کردند، افرود: تا امروز ۳۳ هزار و ۹۷۰ خانوار با ۹۹ هزار و ۵۵ نفر(۷۳ درصد جمعیت)در شهرستان غربالگری شدند.



عاشوری با بیان اینکه تمامی جمعیت روستایی شهرستان غربالگری شدند، تصریح کرد: تا کنون ۱۴۵ مورد، نیاز به اعزام نیروهای پشتیبان داشتند  که از این تعداد ۱۳۸ نفر توسط پزشک معاینه شده و  از  ۱۸  تست پی سی آر، هفت مورد مثبت گزارش شده است.



 



سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنگرود ادامه داد: ۳۰۵ مورد تست رپید، ۵۸ مورد مثبت و ۱۶۰ مورد نیاز به قرنطینه خانگی داشتند و اختلاف آماری به این دلیل است که افراد مراجعه کننده به مراکز ۱۶ ساعته و خانواده های متوفیان کرونا تست رپید گرفته می شود.



 



وی با بیان اینکه تاکنون از سه هزار و ۸۸۲ مورد اماکن بازدید شده، ۸۱ درصد از ماسک استفاده کرده و  ۲۵۱ مورد نیر پلمپ شدند، خاطرنشان کرد: شهرستان لنگرود همچنان در وضعیت نارنجی است و علاوه بر ۱۷ هزار سفیر سلامت ثبت نام شده در بهداشت، ۲ هزار و ۵۸۴ نفر در طرح شهید سلیمانی سفیر سلامت شدند.



 



 



 



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان