به گزارش لنگرخبر، مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با بیان دادگستری با اخلال گران سلامت مردم هیچ گونه مماشاتی ندارد، اظهار کرد: ایجاد امنیت روانی و حس آرامش در جامعه یکی از اولویت های دادگستری استان است و این دادستانی با اخلال گران سلامت جامعه که در همه حوزه ازجمله قاچاق دارو هیچ گونه مماشاتی ندارند .

وی با اشاره به کشف محموله بزرگ قاچاق دارو در استان گیلان گفت: اخیراً از سوی سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) گزارشاتی مبنی بر شناسایی باند تهیه و توزیع داروهای قاچاق که در استان و کشور فعالیت دارند رسیده و بررسی این امر در دستور کار دادستانی انقلاب استان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستگیری هفت باند قاچاق دارو خبر داد و افزود: پس از رصدهای اطلاعاتی تمامی این باندها که حتی در کشور هم فعال بودند شناسایی و تاکنون هفت نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

فلاح میری با اشاره به کشف و ضبط داروهای قاچاق در انبار سه شهرستان گیلان تصریح کرد: با تلاش سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) محل نگهداری داروهای قاچاق در انبار سه شهرستان گیلان شناسایی و تمامی آن محموله که دارای ارزش ریالی دو میلیارد تومان بود، کشف شدند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان