به گزارش لنگرخبر، هم زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های قابل بهره برداری شهرداری لنگرود با حضور کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار لنگرود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود در سالن کنفرانس اجتماعات شهرداری به بهره برداری رسید.



سید مهدی رجایی در این مراسم با اینکه افتخار داشتم تا در اول فعالیت کار شورای پنجم در خدمت اعضای شورا و مردم شهر لنگرود باشم، اظهار کرد: شهرداری در طی سال های اخیر در زمینه عمرانی همواره در استان پرچم دار بوده و بیشترین پروژه های عام المنفعه توسط شهرداری به بهره برداری رسید.



وی با بیان اینکه پروژه های کوتاه مدت شهرداری به پایان رسیده و پروژه هایی که در میان مدت در نظر گرفته شده بود نیز در مراحل پایانی است، افزود: کارخانه کمپوست یکی از پروژه های است که در بلندمدت در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر در وضعیت مناسبی ازنظر پیشرفت قرار دارد و امیدواریم با تخصیص بودجه شاهد پایان کار این کارخانه نیز باشیم.



شهردار لنگرود با بیان اینکه ازجمله پروژه های میان مدت شهرداری، انجام لوله گذاری و هدایت آب های سطحی است که با نوشتن طرح جامع دفع آب های سطحی شهر لنگرود، فاز به فاز در حال انجام و  بیش از ۵۰ درصد طرح انجام شده، گفت: حدفاصل هفته دولت امسال تا دهه فجر نیز خیابان های قوام، فردوس ۱۱، گیلان پاکت، فردوس ۹،  دور میدان انقلاب لوله گذاری و غیره لوله گذاری انجام شده است.



رجایی با بیان اینکه از هفته دولت سال جاری تا دهه فجر نیز پروژه های زیادی مانند پیاده روسازی، سنگ فرش میدان اصلی، آسفالت معابر، لوله گذاری و زیباسازی بصری و غیره انجام شده است، تصریح کرد: رودخانه لنگرود را به دونیم تقسیم می کند و یکی از کارهای انجام شده، دیوارسازی رودخانه بود که در طی این سال ها بخشی از این کار به تناسب میزان دریافت بودجه انجام شد و اکنون نیز دیواره سازی در دباغ محله در حال انجام است.



وی با بیان اینکه زیبایی بصری یکی از مواردی است که موردتوجه شهرداری بود، گفت: در سطح شهر دیوارها و تابلوهای زیادی بود که وضعیت مناسبی نداشت و چهره شهر را نیز زشت کرده بود ولی طی قراردادی که با هنرمندان بسته شد دیوارها و تابلوهای پست و برق و مخابرات نیز نقاشی شد که زیبایی خاصی ازنظر سیما و منظر به شهر داده و مورد استقبال مردم نیز قرارگرفته است.



شهردار لنگرود با بیان اینکه لنگرود دارای ظرفیت های زیادی است، گفت: معابر، پارک ها و فضاهایی از شهر فاقد روشنایی بود که در دوره اخیر مدیریت شهرداری و شورا، در فضاهای بسیاری نیز روشنایی نصب شد که شهروندان می توانند از این فضاها برای گردشگری و پیاده روی در شب نیز استفاده کنند.



رجایی با اشاره به اینکه کل خیابان های اصلی شهر آسفالت شده و در ادامه کار کوچه های شهر در حال آسفالت است، بیان کرد: نصب روشنایی دور میدان انقلاب، جاده چمخاله، جاده لیلاکوه، محوطه سازی و احداث پارکینگ، المان میدان شهید نورانی و پیاده روسازی انجام شد و امیدواریم احداث فضای سبز پارک حاشیه ای در جاده چمخاله تا پایان دوره پنجم این مسیر به طور کامل به پایان برسد.



به گفته وی، در دهه فجر امسال ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی، فضای سبز و غیره بااعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان