سیاوش غلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به غرق شدن دو جوان در رودخانه سفیدرود اظهار کرد: اقدامات و جستجوی امدادگران هلال احمر گیلان در خصوص یافتن دو جوان در رودخانه سفیدرود همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال احمر به موقع در محل حادثه حاضر شدند، گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش تیم های امدادی از روز جمعه ۲۰ فروردین، ساعت ۱۵: ۳۰ در محل حضور یافتند و با کمک نیروهای غواصی، آتش نشانی، برخی از دستگاه های اجرایی و نیروهای محلی با قایق موتوری اقدام به گشت زنی در سفیدرود کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اذعان به اینکه چهار تیم امدادی در محل حادثه مذکور حضور یافته اند، تصریح کرد: طی روزهای گذشته ز تیم های امدادی جهت جستجو به منطقه موردنظر اعزام شدند، همچنین از صبح روز جاری چهار تیم امدادی متشکل از واکنش سریع استان، رشت، فومن و رودبار به همراه دو تیم ارزیاب به منطقه مذکور اعزام شدند.

غلامی با تأکید بر ادامه دار بودن جست و جوها به منظور یافتن دو جوان غرق شده در سفیدرود افزود: علاوه بر اعزام تیم های امدادی به منطقه و ادامه کار جست وجو، سه تیم با قایق در سطح آب و یک تیم غواصی در حال جست وجو در زیرآب و روی آب در محور رودبار به منجیل، رودبار و پل آهنی رودبار حضور دارند و جستجو جهت یافتن دو جوان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان