به گزارش لنگرخبر، با صدور حکمی از سوی حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان، پیمان محمدی پور به عنوان مسؤول روابط عمومی این اداره کل منصوب شد.



در بخشی از این حکم آمده است:



نظر به توانمندی و تجربیات جنابعالی و هماهنگی های به عمل آمده به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل بهزیستی تعیین می گردید.



با توجه به اهداف و رسالت سازمان در حوزه های توان بخشی، پیشگیری، اجتماعی و فرهنگی، انتظار می رود با اتکال به عنایت و الطاف الهی و با بهره مندی از برنامه ریزی مناسب، اتخاذ سیاست های تحول در فرآیند اطلاع رسانی، استفاده شایسته از ابزارهای نوین ارتباط جمعی جهت انتشار دستاوردهای این اداره کل، تعامل دائمی مثبت و سازنده با اصحاب رسانه به منظور ارتقای جایگاه و بالندگی هرچه بیشتر بهزیستی استان، زمینه سازی جهت جلب مشارکت و حمایت شرکای اجتماعی مانند انجمن های مردم نهاد و خیرین، شفافیت و پاسخگویی در برابر افکار عمومی جامعه، موفق و مؤید باشید.



به گزارش لنگرخبر، پیمان محمدی پور با بیش از ١۶ سال سابقه خدمت دولتی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است و پیش ازاین به مدت چهار سال ریاست اداره بهزیستی شهرستان لنگرود را بر عهده داشت.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان