رونق دوباره ی ارزهای دیجیتال

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۵:۳۴ چاپ کد خبر: 118017
اگر با دنیای سرمایه گذاری و بازار ارز رمزنگاری شده آشنایی داشته باشید و مدتی آن را پیگیری کرده باشید، احتمالاً متوجه نوسانات بسیار زیاد آن شده اید. هر نموداری در دل خود و در بازه های زمانی متفاوت، نوسانات بسیار زیادی را تجربه می کند. نمودار رمز ارزها هم به همین شکل عمل می کند و حتی در یک دقیقه، ممکن است شاهد نوسانات بسیار زیادی در آن باشیم. این اتفاق فرصتی را برای متخصصان نوسان گیر به وجود آورده است، تا بتوانند با استفاده از این نوسانات، در کوتاه مدت به سود دلخواه برسند. اما برای کسانی که به نوسان گیری علاقه ای ندارند و یا تخصص آن را ندارند، روند بلند مدت و فاندامنتال نمودار ارزها مهم تر می باشد. این روند اصلی نشان می دهد که فارغ از نوسان های بسیار زیاد در یک بازه ی زمانی بلند مدت، ارز به طور کلی دچار افزایش یا ریزش قیمت می شود.  

رفتار ارزهای دیجیتال

در چند هفته ی اخیر، ارزهای دیجیتال رفتارهای متفاوتی از خود نشان داده اند که گاه گاه سرمایه گذاران و تحلیل گران را متعجب کرده است. دوج کوین یکی از این ارزها بود که پس از توئیت بازیگر بزرگ خود، یعنی ایلان ماسک، به شکلی عجیب و طی یک یا دو روز افزایش قیمت پیدا کرد. تقریبا قیمت دوج کوین در این مدت از 1700 تومان به 10500 تومان رسید! اما این افزایش زیاد پایدار نبود و دوج کوین با اصلاح همراه شد. پس از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و اصلاح آن ها، چند روز گذشته بیت کوین با ریزشی شدید مواجه شد. قیمت بیت کوین تقریباً از 1.6 میلیارد تومان و 64 هزار دلار، به 1.2 میلیارد دلار و 49 هزار دلار رسید! این اتفاق سرمایه گذاران زیادی را ترساند؛ به طوری که کلا از این بازار خارج شدند! اما این ریزش زیاد دوام نیاورد و روند ظاهراً صعودی بیت کوین مجدداً شروع شد. در این بین «پلن بی» تحلیل گر مشهور توئیتری، از افزایش احتمالی قیمت بیت کوین و رسیدن آن به مرز 288 هزار دلار تا پایان سال جاری میلادی خبر داد. عده ی زیادی از سرمایه گذاران این تحلیل را تائید و عده ای دیگر رد کردند. از ابتدای سال، تحلیل های دیگری هم درباره ی قیمت بیت کوین منتشر شده بود که وجه اشتراک اکثر آن ها، افزایش قیمت بود. عده ای معتقد بودند که قیمت بیت کوین تا پایان سال به 300 هزار دلار می رسد. افراد و گروه های دیگر ارقام متفاوتی از جمله 1 میلیون دلار و 100 هزار دلار را هم برای بیت کوین پیش بینی کرده اند. برخی از تحلیل ها نشان می دهند که طی دو یا سه ماه آینده، شاهد آلت سیزن (آلت پارتی) باشیم. در این ضیافت معمولاً بیت کوین کمی استراحت می کند و آلت کوین ها به طرز شگفت انگیزی رشد می کنند. این اتفاق می تواند فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت با سودی دلچسب باشد. اما باید در نظر داشت که طمع در این شرایط می تواند باعث ضرری سنگین به سرمایه ی شما شود. پس پیشنهاد می شود که پس از دریافت سود دلخواه، آن را ذخیره کرده و به استراتژی اصلی خود بازگردید. با این روش سودی مطمئن تر خواهید داشت.  

رشد دوباره ی قیمت رمز ارزها

در چند هفته ی اخیر، ارزهای رمزنگاری شده سود خوبی داشتند؛ اما پیشبینی می شود که این پایان کار نباشد و رشد آن ها همچنان ادامه داشته باشد. برخی تحلیل گران اعتقاد دارند، اگر اتریوم که اکنون در سقف تاریخی خود قرار دارد، این سقف را بشکند، آلت سیزن به وقوع خواهد پیوست. البته قرار نیست که همه ی تحلیل ها معتبر باشد! اما ما سعی می کنیم که تحلیل های معقول تر را در اختیار شما بگذاریم تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید. این مطالب مطلقاً جنبه ی آموزشی دارند و به هیچ عنوان برای سیگنال دهی نیستند.

خانواده آلت کوین ها

در بخش قبل از کلمه ی آلت کوین استفاده کردیم. در اینجا یک سری اطلاعات مختصر درباره ی آلت کوین ها و چند نمونه ی معتبر و پر طرفدار از آن ها به شما می دهیم. اگر از لیست ارزهای دیجیتال، با ارزش ترین آن ها یعنی بیت کوین را حذف کنیم، به بقیه ی آن ها آلت کوین گفته می شود. در بین آلت کوین ها، اتریوم از اعتبار و ارزش بیشتری برخوردار است و محبوبیت بسیار زیادی بین سرمایه گذاران دارد. علاوه بر اتریوم؛ ریپل، دوج کوین، آوه، کاردانو، نئو، مونرو، لایت کوین و... هم از مواردی هستند که از مقبولیت خوبی برخوردار اند و آینده ای روشن برای آن ها تصور می شود. همه ی موارد فوق در کنار گزینه های متنوع دیگری، در صرافی آنلاین ارز دیجیتال، قابل معامله ی همتا به همتا و بدون واسطه می باشند. با ثبت نام و احراز هویت در صرافی آنلاین، می توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید. اما باید در نظر داشته باشید که صرافی مقصد، رمز ارز دلخواه شما را داشته باشد و به شما امکان خرید و فروش آن را بدهد.  

ورود به آلت سیزن

در صورتی که بخواهید آلت کوین بخرید و در مهمانی آلت کوین ها سودی مناسب کسب کنید، می توانید از طریق صرافی آنلاین بیت ایمن اقدام کنید. بیت ایمن بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران می باشد. دلایلی مختلفی بر این ادعا وجود دارد که در اینجا به چند نمونه از آن ها می پردازیم. سرعت، امنیت، تنوع ارزها، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته به صورت همه روزه، ثبت نام و احراز هویت سریع و آسان، اخبار فوری رمز ارزها، آموزش های رایگان حوزه ی ارز دیجیتال، کیف پول رایگان ارز دیجیتال در داخل سایت صرافی، مسابقات هفتگی بیت ایمن با جایزه های وسوسه انگیز، کسب درآمد به صورت رایگان از طریق دعوت دوستان با کد معرفی شخصی، همگی از جمله دلایلی هستند که شما بیت ایمن را به عنوان مرجع خرید و فروش ارزهای مورد علاقه ی خود، انتخاب کنید. مسابقات بیت ایمن پنجشنبه ی هر هفته، ساعت 8 شب برگزار می شود. برندگان مسابقه، دو شنبه ی هفته ی بعد و در پست IGTV اعلام می شوند. جایزه ی برندگان بلافاصله بعد از قرعه کشی، به حساب آن ها واریز می شود. در بیت ایمن ثبت نام کنید تا از همه ی این مزایا به صورت کاملاً رایگان بهرمند شوید.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان