به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رانش زمین  در منطقه خرشک شهرستان رودبار رخ داده است، اظهار کرد: این حادثه در اوایل ظهر امروز رخ داده و تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام تیم های ارزیاب به منطقه خرشک رودبار گفت:  این موضوع توسط مردم منطقه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان اطلاع رسانی شد که در سریع ترین زمان ممکن ۶ تیم امدادی از رودبار و رشت، فومن، آستانه اشرفیه و واکنش سریع، جهت بررسی و ارزیابی اولیه به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تخلیه منازل مسکونی در منطقه خرشک رودبار خبر داد و افزود: با ارزیابی های صورت گرفته  مبنی بر وقوع رانش، منازل مسکونی تخلیه، سه  منزل مسکونی نیز در پی این رانش آسیب جزئی دیده و یک فرد نیز مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه امدادی به مراکز درمانی منتقل شده است.

غلامی با تأکید بر لزوم ارزیابی دقیق تر از محل رانش زمین در رودبار بیان کرد: ارزیابی های دقیق تر از منطقه و خانه به خانه به جهت بافت سنتی و روستایی منازل توسط تیم ارزیاب در حال بررسی است تا اقدامات مؤثر در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش فارس، پس از وقوع رانش، معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در منطقه مذکور حضور یافتند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان