به گزارش لنگرخبر، سردار احمد خادم سید الشهدا امروز در مراسم چهلم سردار مدافع حرم محمدعلی حق بین و سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان با بیان اینکه سردار حق بین دوران خدمت خود به انقلاب را از دوران جوانی آغاز نمود، اظهار کرد: وی از در اکثر صحنه های جنگ حضور و با دشمنان نبرد کرد و در طی چند سال اخیر نیز با داعشیان جنگید و دستشان را قطع کرد.

وی با بیان اینکه سرانجام و نتیجه مقاومت در مقابل دشمن قطعا پیروزی است، گفت: مردمان نبل و الزهرا چهار سال در مقابل داعشیان ایستادگی کردند و در آخر با فرماندهی سردار حق بین و رشادت رزمندگان گیلانی این شهر آزاد شد که این مقاومت را از مردم ایران و خرمشهر آموختند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا با بیان اینکه حاج قاسم و سردار حق بین و شهدا به تکلیف خود عمل کردند و امروز وظیفه داریم راهشان را ادامه دهیم، افزود: خدا وعده داده هر کس در راه او حرکت و مقاومت کند قطعا پیروز میدان خواهد شد و باید همواره در هر شرایطی خدا را مد نظر قرار دهیم.

خادم سیدالشهدا با بیان اینکه برگزاری مراسم های شهدا جهت یاداوری تکالیفمان نسبت به نظام و انقلاب است، تصریح کرد: همه دشمنان علیه انقلاب مانند گذشته بسیج شده اند تا مردم را از پای صندوق های رای دور کنند ولی شاهد بودیم که مردم سوریه که دچار بدترین شرایط جنگی هستند در انتخابات شرکت کردند تا خودشان برای کشورشان تصمیم گیری کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها می گفتند بشار اسد تا ۶ ماه دیگر می رود ولی دیدیم که بعد از گذشت چند سال بشاد ماند و مردم سوریه مشارکت ۹۵ درصدی در انتخاباتشان را داشتند، گفت: انتخابات اخیر از مهم ترین انتخابات دوران انقلاب است و باید در انتخاب خود بیشترین دقت ها را کنیم و در انتخابات به صورت آگانه مشارکت حداکثری داشته باشیم تا دولت با کفایتی ایجاد شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا با بیان اینکه مردم برای تعیین سرنوشت خود باید کمر همت خود را محکم ببندند، افزود: شهدا تلاش کردند تا با فدا کردن خود، دست دشمن را از سرزمین ما دور نگه دارند و امروز دشمن از طریق جنگ روانی به دنبال مایوس کردن مردم است ولی باید ما نیز به تکلیفمان عمل کرده و در انتخابات شرکت کنیم.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان