جبار کوچکی نژاد دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در پیشرفت جامعه دارد، اظهار کرد: در انتخابات شورا و شهر باید مردم به اصلح ترین فرد رای خود را دهند زیرا انجام اینکار منجر به پیشرفت شهر و روستا در بسیاری از مناطق می شود. 

وی با اشاره به اهداف شکل گیری هئیت نظارت در شهرستان ها و استان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: یکی از مهمترین اهداف هئیت نظارت استان و شهرستان در انتخابات شورا بررسی صلاحیت کاندیداها بدون در نظر گرفتن هیچگونه منافع است زیرا باید بهترین و اصلح ترین افراد تأیید شوند.

سخنگوی هئیت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گیلان با انتقاد از روند بررسی و تأیید صلاحیت برخی از افراد بیان کرد: هئیت نظارت عالی استان و مرکزی اعمال نظر یک طرفه و خارج از ضابطه داشته که این امر منجر به اتفاقات نامتعارف و غیرقانونی در روند بررسی صلاحیت ها شده است.

کوچکی نژاد با اعلام انصراف خود از ادامه کار در هئیت عالی نظارت استان گیلان تصریح کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده بنده آینده خوبی برای شورای های اسلامی شهر و روستا متصور نبوده و به این منظور انصراف خود را از ادامه کار در هئیت عالی نظارت استان اعلام کرده و نامه ای را در این خصوص به رئیس مجلس ارسال کردم.

 

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : جبار کوچکی نژاد

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان