به گزارش لنگرخبر، رحیم حیدری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، اظهار کرد: مردم سالاری دینی رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آرای مردم در راس امور اداره کشور قرار دارد.



وی با اشاره به رجوع نظام به آرای مردمی در موضوعات مختلف، افزود: همه خدمتگزاران نظام اسلامی از عالی ترین سطح تا هیئت دولت و وزرا و مدیران استانی و شهرستانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند.



فرماندار شهرستان لنگرود، با بیان اینکه مردم در نظام اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، گفت: تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم پای صندوق های رای در شهرستان لنگرود انجام شده و آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در سایه رعایت دستورالمعل های بهداشتی ستاد مقابه با کرونا هستیم.



حیدری، با تاکید بر لزوم حفظ سلامت مردم، تصریح کرد: حسب شرایط بیماری کرونا سعی کردیم در اماکن اخذ رای حداقل تماس بین افراد وجود داشته باشد تا مردم در کمال صحت و سلامتی آرای خودشان را به صندوق بیاندازند.



وی با اشاره به پایان ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و بررسی صلاحیت ها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد رقابت بسیار خوب کاندیداها در سطح شهرستان هستیم و طرفداران کاندیداها تبلیغات خودشان را انجام می دهند و تاکنون مشکلی ایجاد نشده است.



فرماندار لنگرود، با بیان اینکه شاهد نقش آفرینی مردم در همه عرصه های انقلاب و نظام به ویژه انتخابات ۲۸ خرداد هستیم، عنوان کرد: شهرستان لنگرود ۷۷ درصد جمعیت شهری و ۲۳ درصد جمعیت روستایی دارد و ۱۱۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد بالغ بر ۲۰۰۰ نفر رای اولی محسوب می شوند.



وی از تعیین ۷۸ شعبه ثابت اخذ رای ریاست جمهوری در شهرها و ۷۸ شعبه ثابت اخذ رای شورای شهر خبر داد و اضافه کرد: همچنین ۵۲ شعبه ثابت اخذ رای ریاست جمهوری در روستاها و ۵۲ شعبه ثابت اخذ رای شورای روستا داریم.



حیدری، با بیان اینکه دو شعبه سیار اخذ رای ریاست جهوری و ۱۸ شعبه اخذ رای سیار شوراهای اسلامی در شهرها داریم، خاطرنشان کرد: همچنین ۴۲ شعبه سیار اخذ رای ریاست جمهوری و ۶۱ شعبه سیار اخذ رای سیار شوراهای اسلامی در روستاها داریم.



فرماندار لنگرود، با اشاره به تعیین مجموعا ۱۷۴ صندوق اخذ رای ریاست جمهوری و ۲۰۹ صندوق اخذ رای شوراهای اسلامی شهر و روستا، یادآور شد: کلیه عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رای انتخاب شدند و امیدواریم با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب، شاهد اوج احساس مسئولیت مردم جهت انتخاب خدمتگزاران خودشان در روز انتخابات باشیم.



وی با اشاره به پایان مناظرات تلویزیونی و آشنایی مردم با دیدگاه ها و رویکردهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: امیدواریم انتخابات ۲۸ خرداد با حضور حداکثری و همراه با امنیت و حفظ سلامت مردم برگزار شود و بر افتخارات ملت ایران بیافزاید.



انتهای پیام
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان