به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، ۱۴ مرداد همزمان با سراسر کشورر فعالیت رسمی ششمین دوره شوراهای شهر و روستا آغاز شد و در نخستین جلسه نیز اعضای هیئت رئیسه و در جلسه دوم سرپرست شهرداری ها انتخاب شدند.



در شورای شهر لنگرود حجت الاسلام والمسلمین محسن فداکار با چهار رای به عنوان رئیس شورای شهر در سال نخست فعالیت شورا انتخاب شد و یعقوب رمضانی نایب رئیس شورا شد.



همچنین سیروس آقاجانیان به عنوان خزانه دار، مهرداد زحمتکش سخنگو و لیلا آبچیان به عنوان منشی شورای اسلامی شهر لنگرود معرفی شدند.



اعضای شورای شهر در دومین جلسه خود از بین علی شفیعی که در سه ماه گذشته سرپرست شهرداری بود و مصطفی طالبی معاون حقوقی شهرداری لنگرود، طالبی را به عنوان سرپرست انتخاب کردند.



قرار است در جلسات بعدی اعضای شورای شهر، شهردار را نیز انتخاب کنند که به گفته اعضای شورا، در چند ماه گذشته بیش از ۴۰ نفر برای پست شهردار لنگرود اعلام آمادگی و معرفی شده بودند که طی جلسات مختلف و مصاحبه با آنان پنج نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب شدند، البته قبلا شنیده شده بود که تعداد افرادی که برای پست شهردار اعلام آمادگی کرده اند بیش از ۶۰ نفر بوده است ولی اعضای شورای شهر در سخنان خود بیش از ۴۰ نفر را اعلام کردند.



علی رضایی کمنی، عبدالرضا سلیمانی، امیر صادقی، افشین گلباغی و علی یحیی پور پنج گزینه احتمالی اعضای شورای شهر لنگرود هستند که خروجی بیش از ۴۰ نفر از افرادی است که برای پست شهردار اعلام آمادگی و مصاحبه داده بودند.







علی رضایی کمنی کاندیدای پست شهرداری لنگرود در دوره چهارم شورای شهر لنگرود بود، همچننی وی کاندیدای دور گذشته شورای شهر لنگرود نیز بود که در ردیف های پایین قرار گرفت، رضایی کمنی دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی است که به عنوان کارمند در شهرداری یکی از مناطق تهران مشغول به کار است.







عبدالرضا سلیمانی کارمند شهرداری آستانه اشرفیه است که در سابقه کاری خود شهردار آستانه اشرفیه و کیاشهر را در کارنامه خود دارد.







هومن (امیر) صادقی یکی دیگر از گزینه های اعضای شورای شهر بوده که کارمند شهرداری قزوین است و طی آخرین مطالب که از صادقی جستجو شده وی در دوره ششم شورای شهر قزوین کاندیدای انتخاب بود که ظاهرا ردصلاحیت یاعدم احراز شده بود، همچنین در سوابق وی کاندیدای شهرداری های واجارگاه، املش، رودسر و کلاچای نیز به چشم می خورد که هیچ وقت از سوی اعضای شوراهای این شهرها به مراحل انتخاب شهردار نرسید، در دیگر سوابق وی معاونت دهکده طبیعت قزوین می باشد.







افشین گلباغی کارشناس ارشد عمران – راه ترابری دیگر گزینه اعضای شورای شهر لنگرود است که شهردار لنگرود، عضو دور چهارم شورای شهر لنگرود، رئیس اسبق نظام مهندسی شهرستان لنگرود، عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی لنگرود در ادوار گذشته از جمله سوابقی است که در کارنامه اش مشاهده می شود.







علی یحیی پور کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری پنجمین گزینه اعضای شورای شهر لنگرود است که در سال های اخیر به عنوان شهردار پرند، قاین و گلستان مشغول به کار بود، یحیی پور در زمان فعالیت در شهرداری های مذکور توسط اعضای شورای شهر استیضاح و برکنار شده بود.



این ها، تعدادی از کاندیداهای پست شهرداری لنگرود هستند که از بین این پنج نفر، چهار نفر غیربومی و فقط افشین گلباغی لنگرودی است که طبق ادعای اعضای شورای شهر، این تعداد از بین بیش از ۴۰ نفر و طی مصاحبه ها و برنامه های دریافتی از آنان، برگزیده شده اند و باید منتظر ماند که اعضای شورا در جلسه آتی خود چه کسی را به عنوان شهردار انتخاب می کنند.



به نظر شما چه کسی در حال حاضر می تواند در جایگاه شهردار لنگرود به خوبی نقش ایفا کند؟ شما چه کسی را انتخاب می کردید.



انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان