به گزارش لنگرخبر، محمود قاسم نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های شهری، شیلاتی و توزیع برق لنگرود که به صورت متمرکز در سالن اجتماعات شهرداری لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وجود کرونا که تمام شئون زندگی مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده به طبع در مراسمات ما هم تاثیرگذار بوده و هفته دولت متفاوت تر برگزار شده و از حضور بهره برداران واقعی این طرح ها که مردم باشند به عنوان سرمایه های اجتماعی در این محروم شدیم.



وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در زمان حیات خود با پاکدستی، صداقت و خلوصی که به تاسی از آموزه های دینی و اسلامی در آن ها متبلور شده بود به مردم خدمت کردند، افزود: شهید رجایی و باهنر در خدمتگزاری به مردم الگویی مناسبی برای سایر مسؤولان و خدمت گزاران نظام جمهوری اسلامی هستند.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه دولت وامدار آراء مردم بوده و مردم داری و خدمت به مردم از وظایف آن است، تصریح کرد: رعایت شان و جایگاه ارباب رجوع و خدمت به مردم از تاکیدات دین اسلام بوده که حفظ و تقویت شعائر و ارزش های دینی در نظام جمهوری اسلامی کار دولت است.



وی با اشاره به تلاقی هفته دولت با ایام شهادت امام حسین (ع) به عنوان مظهر شجاعت، صلابت، استقامت و اقتدار در مبارزه با دشمن گفت: این ویژگی ها باید خصیصه دولتمردان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با دشمنان اسلام و خدمت به ملت که در حفظ، پیدایش انقلاب و مبارزه با دشمن نقش داشتند باشد.



قاسم نژاد با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود، فاز نخست کارخانه کمپوست در مادیان گوابر اطاقور یکی از طرح های ضروری در شهرستان لنگرود دانست و بیان کرد: امروز یکی از معضلات استان گیلان بحث زباله و مدیریت پسماند بوده که به دلیل بالا بودن سطح بسیار بالای آب و جاری شدن شیرابه ها در آب ها تبعات بیماری های سخت را برای مردم فراهم می کند.



وی با قدردانی از مسؤولان اجرای طرح کارخانه کمپوست در لنگرود به ویژه شهرداری افزود: نتایج اجرای برخی پروژه ها در آینده و دراز مدت مشخص می شود و موجبات سلامتی مردم را فراهم می کند.



جانشین ستاد کرونا استان گیلان با اشاره به وضعیت کرونا در استان که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از یک صد نشست تخصصی در استان و ۸۰ جلسه ملی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شده، تصریح کرد: به رغم اینکه متاسفانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از هموطنان مان به عنوان سرمایه های اجتماعی در سراسر کشور و استان گیلان بر اثر کرونا از دست دادیم اما دستاوردهای زیرساختی خوبی در حوزه درمانی برای استان فراهم شد.



وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دو هزار نفر در بیمارستان های گیلان بر اثر کرونا بستری هستند، گفت: ترغیب و تشویق مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن واکسن برای ایمنی بیشتر از سیاست های دولت در کنترل ویروس منحوس کرونا است.



قاسم نژاد با قدردانی از تلاش و زحمات کادر درمان و حضور خیران در فراهم کردن نیازهای بهداشتی و درمانی استان گیلان بیان کرد: در جلسه شنبه گذشته آیت الله رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم به همه استانداران اعلام کرد که تا پایان شهریور ماه امسال بالغ بر ۳۰ میلیون دز واکسن وارداتی و تولید داخلی توزیع و به جامعه هدف تزریق خواهد شد تا سطح ایمنی جامعه نسبت به کرونا بالاتر رود.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان