به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، مصطفی طالبی در مراسم روز کارمند که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد با گرامی داشت هفته دولت و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر اظهار کرد: هر وقت نیاز باشد نمونه ای از خدمت خالص دولتمردان را مثال بزنیم یاد این عزیزان از دست رفته در ذهن ها خطور پیدا می کند که سالگرد این عزیزان هفته دولت نامگذاری شده و برنامه هایی توسط همه ادارات و نهادها برای خدمت به مردم اجرایی می شود.



وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی است که از مقام کارمند هم تجلیل و تقدیر شود، گفت: کارمند در طول شبانه روز برای انجام وظیفه ای که دارد برای مردم تلاش می کند و این روز بهانه ای برای تقدیر از این عزیزان و خدمات آنان است.



سرپرست شهرداری لنگرود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند ماهیّت کارِ کارمند، خدمت است، تصریح کرد: رهبری همچنین فرمودند در یک نظام سالم، حتّی کسانی که شغل آزاد هم دارند، ممکن است به نحوی به جامعه خدمت کنند؛ امّا آن ها کجا و آن کسی که همه ی عمر و همه وقتش، برای جریان امروز کشور صرف میشود کجا؟ محیط کارمندی، چنین محیطی است.



طالبی با بیان اینکه مردم همواره توقع دارند که از ادارات و نهادها خدمات دریافت کنند که این کارها بر دوش کارمندان است، افزود: همین انتظار مردم بار سنگینی را بر دوش کارمند می گذارد چراکه باید متناسب با روز بر علم و توانایی خود اضافه کند و در این راستا همه ادارات نیز برنامه هایی برای ارتقای علمی و در دیگر زمینه ها در نظر می گیرد.







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان