[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نشست مشترک مسؤولان عالی استان گیلان با سردار سید حسین هوش السادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه عصر امروز در دفتر مرکزی قرارگاه برگزار شد.

در این نشست که ارسلان زارع استاندار گیلان، محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و همچنین ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور داشتند، در خصوص ابعاد فنی و زمان بندی اجرای پروژه ها بحث و تبادل نظر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران با اشاره به توان بی مثال سپاه در همه ابعاد و قرارگرفتن ارکان آن در کنار مردم اظهار کرد: در جهت جبران کمبودهای کشور به ویژه نارسایی ها در حوزه سلامت، بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی به یاری کادر بهداشت و درمان استان آمده و خوشبختانه چتر حمایتی سپاه در این زمینه نیز شامل گیلانیان شده است.

ارسلان سالاری با اشاره به چند طرح مشترک عمرانی حوزه سلامت گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه افزود: سپاه به کرات نشان داده در اجرای پروژه های بزرگ موفق بوده و بدون شک طرح های عام المنفعه استان را اجرایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو طرح عمرانی آموزشی درمانی در استان گیلان به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) آغازشده، تصریح کرد: در پی امضای قرارداد همکاری مشترک که در جهت توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی صورت گرفته، هم اکنون بیمارستان جایگزین ۳۵۰ تخت خوابی پورسینا رشت و همچنین احداث دانشکده پزشکی در سایت لاکان آغازشده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه بر خود فرض و لازم می داند تا در هر زمینه ای که مردم نیاز دارند وارد میدان شود و به آن ها خدمت کند.

محمد عبدالله پور با بیان اینکه امروزه هیچ کاری مهم تر از برگرداندن سلامت به جامعه و مردم نیست، افزود: سپاه نه تنها در غربالگری، مواسات و واکسیناسیون بلکه در حوزه فراهم کردن زیرساخت های سلامت برای مردم به ویژه مناطق کم برخوردار آماده خدمت است و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : صدا

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان