[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه، بیان کرد: همه آحاد جامعه در ترویج این فریضه دینی در جامعه نقش دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه این سازمان با همفکری دستگاه های متولی دیگر جشنواره گوهر ناب را برگزار کرد، افزود: هدف اصلی این جشنواره این است که با تولید آثار هنری و رسانه ای حجاب را در جامعه ترویج دهد.

وی با تاکید بر گفتمان سازی به عنوان اولویت ترویج حجاب در جامعه، عنوان کرد: غربی ها درصدد آن هستند که با تولید آثار مسموم سبک زندگی ما را دستخوش تغییرات قرار دهند.

پارسا با بیان اینکه جهان غرب با تمام امکانات جمهوری اسلامی را به عنوان ام القرای جهان اسلام هدف قرار داده است، ادامه داد: یکی از اهداف شوم غربی ها در افغانستان تخریب فرهنگ ناب این کشور و نابودی حجاب و عفاف بود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه عفاف و حجاب تنها مربوط به زنان نیست و تمام افراد در ترویج آن نقش دارند، تصریح کرد: رسانه ها یک نقش ویژه و پررنگ در ترویج حجاب دارند.

وی از خانواده ها خواست که نشست های روشنگری عفاف و حجاب را در خانه ها برگزار کنند و تاکید کرد: ذهن فرزندان ما از ابهاماتی پر شده که خانواده به عنوان یک مرجع نقش مهمی در رفع آن دارد.

پارسا با اشاره به ارسال حدود ۵۰۰ اثر به جشنواره گوهر ناب، گفت: فیلم کوتاه، اینفوگرافی، مصاحبه، یادداشت، تیتر و دابسمش از جمله محورهای این جشنواره بود.

وی از برگزاری رزمایش رسانه ای عفاف و حجاب خبر داد و بیان کرد: ترویج فرهنگ ناب عفاف و حجاب از وظایف اصلی رسانه ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان