[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری مانور توسط آتش نشانان شهرداری رشت اظهار کرد: مانور آبگیری از منابع رو باز جهت امدادرسانی در زمان وقوع سیلاب های شهری توسط آتش نشانان شهرداری رشت امروز برگزار شد.

محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه آتش نشانان در مانور امروز توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند، افزود: در مانور امروز توانمندی ها و قدرت نیروهای آتش نشانی شهرداری رشت به نمایش گذاشته شد و از این بابت آسودگی خاطر و اطمینان نسبت به عملکرد آنان در زمان وقوع حوادث و بحران ها کاملا حاکم شد.

هَرس درختان پوسیده به منظور جلوگیری ازسقوط آنان در فصل سرد سال

وی با تاکید بر اینکه توانمندی های نیروهای آتش نشان و ایثار آنان در مواجهه با حوادث، به وظیفه شورا و شهرداری رشت می افزاید، بیان کرد: شورا و شهرداری رشت باید نسبت به اختصاص اعتبار به منظور تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش نشانی دقت و توجه بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه تا زمان شروع فصل پائیز مدت زمان اندکی باقی مانده است، گفت: انتظار داریم شهرداری با هرس به موقع درختان از بروز حوادثی از جمله سقوط درختان پوسیده و شاخ و برگ آنان در فصل پاییز و زمستان جلوگیری کنند تا خدای ناکرده از این بابت مشکل و مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نشود.

کلمه عدم پیگیری در کمیسیون ماده صد شهرداری رشت 

علیرضا تاج شهرستانی عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در برخی از حکم هایی که در کمیسیون ماده صد وجود دارد با یک کلمه برخورد می کنیم، اظهار کرد: کلمه (عدم پیگیری) در بسیاری از پرونده های کمیسیون ماده صد مشاهده می شود و انتظار داریم شهروندان و افراد سازنده پیگیر پرونده های خود باشند.

شهروندان در خرید و فروش املاک دقت کنند

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به انجام برخی از ساخت وسازها در سطح رشت اظهار کرد: خرید و فروش برخی از املاک برای شهروندان ممکن است در آینده مشکلاتی را فراهم کند و حتی به علت عدم رعایت اصول ساخت وساز حکم تخریب آن ملک صادر شود.

هادی رمضانی با بیان اینکه از شهروندان انتظار داریم در خرید و فروش املاک دقت داشته باشند، افزود: شهرداری های مناطق از طُرق مختلف درباره اینکه شهروندان پیش از خرید ملک باید تمام جوانب را بررسی و استعلامات لازم را دریافت کنند اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : وظیفه

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان