سامان رضی محدودیت ها را بی معنی ساخت

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۴:۲۳ چاپ کد خبر: 133305
به گزارش لنگرخبر، طی جلسه ای و با حضور مصطفی طالبی سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری لنگرود، از پهلوان سامان رضی ورزشکار پرافتخار لنگرودی و باشگاه شهرداری با اهدای لوح سپاس و سبد گل تجلیل شد.




لازم به ذکر است سامان رضی ملی پوش پرافتخار پاراوزنه برداری جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب مدال برنز شد که در تاریخ ورزش شهرستان لنگرود بی سابقه بوده است.




*سامان رضی محدودیت ها را بی معنی ساخت




حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن فداکار در مراسم تقدیر از مدال آور المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: اهتزار پرچم ایران در صحنه های جهانی همیشه باعث غرور و شعف ملت ایران می شود و اینبار خوشحالیم که پرچم ایران در مسابقات بین المللی توسط یک ورزشکار لنگرودی به اهتزار در آمده است.




رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود با بیان اینکه عمر ورزش قهرمانی کوتاه و زودگذر است، گفت: آنچه که از یک ورزشکار در بین مردم به یادگار می ماند، صرفا مدال های رنگارنگ نیست بلکه منش پهلوانی است و این روحیه الحمدلله در قهرمان ما سامان رضی وجود دارد و ان شاالله به عنوان پهلوان، حفظ و استمرار یابد.




وی با بیان اینکه سامان رضی توانست با همه کم و کاستی ها در شهرستان، محدودیت را بی معنی سازد، افزود: در سطح استان و شهرستان شاید مکان های ورزشی مناسبی برای افراد با شرایط خاص نباشد و باید تلاش کنیم که فضا و امکانات مناسبی را جهت تشویق جوانان به ورزش و فعالیت در عرصه قهرمانی و پهلوانی ایجاد کنیم.




همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان