[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ولی رحمانی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ویژه ارتش جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم، گفت: طی دو ماه گذشته و در پیک پنجم کرونا، هشت بیمارستان دائمی تنفسی را در شهرهای مختلف کشور افتتاح کردیم.

مجری طرح های محرومیت زدایی ارتش و فرمانده دانشکده هوانیروز با بیان اینکه روند احداث بیمارستان تنفسی در شهرهای بزرگ همچنان ادامه دارد، افزود: قرار است به زودی در شهر اصفهان یک بیمارستان جدید توسط ارتش احداث شود.

وی تصریح کرد: قرار است آی سی یو بیمارستان امام حسن مجتبی شهرستان فومن، در هفته دفاع مقدس افتتاح شده و در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد.

رحمانی با بیان اینکه به کمک سپاه پاسداران ساخت مسکن برای محرومان را در دست اقدام است، افزود: مقرر شده ۱۰ واحد مسکن محرومان در ایام دفاع مقدس در گیلان افتتاح شود.

فرمانده دانشکده هوانیروز با اشاره به افتتاح پروژه های بزرگ ارتش در هفته دفاع مقدس، گفت: ارتش همواره در خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومین آماده است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای مختلف از جمله چندین منطقه تهران به امر واکسیناسیون مردم مشغول است، گفت: در صورت درخواست استانداران، به استان ها جهت تسریع در امر واکسیناسیون کمک می کنیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان