[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد گیلان در پیامی درگذشت هنرمند و استاد بی بدیل عرصه شعر، تئاتر و نویسندگی استان گیلان مرحوم «میر محمود (امیر) فخر موسوی» را به همه گیلانیان به ویژه اهالی هنر استان تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«هنرمند زیبایی ها، شگفتی ها، عجایب و ظرایف این عالم را به ما نشان می دهد. گویی دست قدرت خداوند است در جان، دل و دستشان»

غم از دست دادن هنرمند فرهیخته و برجسته عرصه شعر، تئاتر و نویسندگی مرحوم استاد «سید امیر فخر موسوی» عظیم است و برای اهالی و فعالان هنر و شاگردانش جانکاه. از زمانی که یادمان است استاد فخر موسوی در دنیای هنر و فرهنگ پر تلاش بود و امیدوار و حتی گذر عمر نیز وی را از تلاش برای حرکت در مسیر اعتلای هنر باز نداشت.

مناعت طبع این استاد گرانقدر زبانزد خاص و عام بود و همیشه دغدغه اهالی هنر همراهش بود. وی در طول فعالیت خود در عرصه هنر، هنرمندان بسیاری را پرورش داد. حال که مشیت الهی بر این تعلق گرفته که این استاد گرانمایه و فرهیخته را کنار خود نداشته باشیم نام و یادش را گرامی می داریم و در برابر یک عمر تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر ایشان سر تعظیم فرود می آوریم.

اینجانب به نیابت از فعالان حوزه هنر و سینمای گیلان این ضایعه دردناک را نخست به خانواده محترم ایشان به ویژه «وحید فخر موسوی» و همسر مکرم و گرامیشان، اهالی فرهنگ و هنر گیلان، دوستداران و شاگران استاد «میر محمود (امیر) فخر موسوی» تسلیت گفته و برای این استاد فرهیخته از درگاه الهی رحمت واسعه را مسئلت می کنم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان