ملوان حریفش را ۶ تایی کرد

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ۲۱:۴۵ چاپ کد خبر: 134347
[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، عصر امروز از ساعت ۱۶ شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بندرانزلی جهت هماهنگی بیشتر بین بازیکنان در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال ملوان (ب) صف آرایی کردند.

این دیدار که در زمین ورزشی شهدای حسن رود بندرانزلی برگزار شد در نهایت با نتیجه پُرگل ۶ بر سه به سود شاگردان مازیار زارع خاتمه یافت.

گل های ملوان در این دیدار دوستانه را حمید کاظمی (۲گل)، مهران احمدی (۲گل) امیرحسین یحیی زاده و مهدی موقری به ثمر رساندند.

قرار است تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در راستای آماده سازی بیشتر از روز شنبه سوم مهرماه اردوی تدارکاتی یک هفته ای را در تهران برپا کند.

شایان ذکر است؛ تیم فوتبال ملوان (ب) با کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر استان گیلان در فصل جدید مرحله نخست لیگ سه به عنوان قهرمان استان گیلان در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

 

قرارداد پژمان ثباتی با باشگاه ملوان فسخ شد

 با توافقی مشترک میان باشگاه ملوان و پژمان ثباتی و با تایید کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان، قرارداد این بازیکن با باشگاه ملوان بندرانزلی فسخ شد.

 

محمد پورمحمد به ملوان پیوست

 محمد پورمحمد بازیکن فصل گذشته مس کرمان نیز با عقد قراردادی یک ساله به ملوان پیوست.

پورمحمد مدافع راست فصل گذشته مس سابقه بازی در تیمهای مس رفسنجان ، ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد.

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا نماینده استان گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : دیدار تدارکاتی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان