[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات حوزه نان و آرد به ویژه در شهرستان های رشت و خمام، اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد کمبود آرد و یا تعطیلی نانوایی ها در برخی مناطق این دو شهرستان بوده ایم.

وی به نارضایتی و گلایه شهروندان اشاره کرد و گفت: دغدغه های مردم در خصوص دیر پخت کردن ساعتی و روزانه برخی نانوایی ها است و با توجه به بررسی های انجام شده باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.

نماینده رشت و خمام در مجلس در ادامه با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسه با مسئولان و متولیان برای رفع این مشکل، تصریح کرد: مقرر شد بخشداران هر بخش به عنوان مسئول کارگروه آرد و نان بوده و اختیارات لازم به آنها برای نظارت و بررسی و انجام اقدامات لازم برای رفع مشکل داده شود.

وی با بیان اینکه باید ساز و کار مناسبی در این زمینه تهیه و در راستای ساماندهی نانوایی ها اقدام شود، ادامه داد: نحوه توزیع آرد نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه جدی صورت گیرد و انتظار داریم با اقدامات و زمینه سازی لازم و نظارت به درستی صورت گیرد تا نانوایی به خود اجازه تعطیلی نانوایی را ندهد.

احمدی با تاکید بر اینکه نانوایان باید ساعات فعالیت خود برای آگاهی مردم محل اعلام و در نانوایی نصب کنند، افزود: متأسفانه نبود نظارت ها شرایط را برای ایجاد بی نظمی فراهم کرده و دستگاه های متولی باید در این زمینه قوی تر عمل کنند.

وی همچنین با بیان اینکه مردم مجلس را به عنوان نهاد قانونگذاری می شناسند، اما رکن اصلی قوه مقننه در کشور وظیفه دیگری هم بر عهده دارد و آن نظارت است، اظهار داشت: اهمیت وظایف نظارتی مجلس کمتر از وظیفه قانونگذاری آن نیست و نمایندگان هم نسبت به این امر اهتمام خوبی دارند.

نماینده رشت و خمام در مجلس نظارت بر عملکرد تمام دستگاه ها را تکلیف مهم خانه ملت دانست و تصریح کرد: عناصر اساسی تشکیل دهنده قوه مقننه، نمایندگان منتخب ملت هستند که به پشتوانه آرای مردم به کرسی مجلس راه یافته اند بنابراین مکلف هستند که به عنوان نهاد ناظر جهت حفظ حقوق افراد جامعه تلاش داشته باشند.

وی تأکید کرد: عملکرد صحیح مجلس می تواند زمینه ساز محو بسیاری از مفاسد شود و همچنین عدم استفاده و یا استفاده نادرست از این حق خود عامل ایجاد فساد می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان