[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز رامین جعفری خواه سیامک زاد طالبیان و سید محمد حسینی به عنوان مربی و علی ربیع زاده به عنوان بازیکن با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود به تیم سپیدرود رشت پیوستند.

رامین جعفری خواه عضو کادر فنی سپیدرود در فصل گذشته، با تمدید قرارداد خود با سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود در فصل جدید نیز بر روی نیمکت سپیدرود خواهد نشست.

جعفری خواه که فوتبالش را از تیم های پایه سپیدرود رشت آغاز کرد و از سال ۱۳۹۰ دارای مدرک مربیگری A آسیاست و مدرک بدن سازی تخصصی فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا می باشد و سال هاست که در رده پایه به عنوان مربی مشغول به فعالیت است.

 

سیامک زاد طالبیان مربی پیشین تیم های شهرداری آستارا نیز با عقد قراردادی با مدیرعامل باشگاه سپیدرود به عنوان یکی از دستیاران حسن اشجاری به کادر فنی سپیدرود پیوست.

زاد طالبیان به عنوان بازیکن سابقه بازی در تیم ملوان انزلی و پرسپولیس زنجان را در کارنامه دارد و دو صعود پی درپی با شهرداری آستارا از لیگ دسته سوم به دسته اول در سابقه مربیگری وی به چشم می خورد.

 

سید محمد حسینی دروازه بان نامدار باشگاه سپیدرود در فصل جدید به عنوان مربی دروازه بانان در کادر فنی سپیدرود حضور خواهد داشت.

حسینی که سابقه حضوری پنج ساله در سپیدرود به عنوان بازیکن را دارد، موفق شده تا با این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول و برتر صعود کند و در سال صعود به لیگ برتر، رکورد بهترین پنالتی گیر لیگ دسته اول و بیشتر کلین شیت در لیگ فصل گذشته را از خود بر جای گذاشت و همچنین همراه با چوکا تیز به لیگ دسته اول صعود کرد.

سید محمد حسینی پیش از سپیدرود در تیم هایی همچون چوکای تالش، مس کرمان، ابومسلم مشهد، گسترش فولاد تبریز، نساجی مازندران و نیروی زمینی تهران عضویت داشت و امسال با آویختن دستکش هایش رخت مربیگری را بر تن کرده است.

 

 علی ربیع زاده هافبک سابق ملوان انزلی به سپیدرود پیوست

 ربیع زاد که زاده گیلانی و ۲۲ ساله است، فصل پیش در لیگ دسته اول در شهرداری آستارا بازی می کرد با این تیم از لیگ دسته سوم به دسته اول صعود کرده است و به جز آن سابقه بازی در ملوان و شهرداری بندرعباس را هم در کارنامه دارد.

پیش ازاین کردجهان، مهیار نوری، معین تقوی، رضا عاشوری، هومن مسعودی، رضا کاسب، محمد مهدی محمدپور، سهیل ربیع زاده و سجاد شهداد قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرده بودند و پژمان ثباتی، آیدین مسعودی، رضا فخری، پوریا عزیزپور و امیر قلم آرا به عنوان بازیکن جدید با سپیدرود قرارداد امضا کردند.

 

بازیکن آینده دار گیلانی با سپیدرود تمدید کرد

محمد مهدی محمد پور بازیکن با استعدادی که محصول تیم های پایه باشگاه سپیدرود است و متأسفانه در فصل های گذشته فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیم پیدا نکرده است، قراردادش را با این باشگاه یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش فارس، سپیدرود رشت و چوکا تالش نماینده های استان گیلان در لیگ دو فوتبال ایران هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : لیگ برتر

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان