[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سیدسعید میرباقری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای امدادی در آستارا تا پایان بارش باران در منطقه حضور دارند، اظهار کرد: بارش باران از اواخر وقت پنجشنبه در آستارا با شدت زیاد آغاز و تاکنون با شدت و ضعف ادامه دارد.

وی با اشاره اسکان خانوارهای گرفتار شده در آب گرفتی برخی از مناطق آستارا گفت: بر اثر بارش ۱۷۰ میلی متری باران در آستارا یک سردهنه در این شهر بسته و این امر منجر به سرریز شدن آب و در نتیجه برخی از مناطق آستارا به زیر آب فرو رفت.

بنا بر اعلام سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا ساکنان مناطق رستمیان، محله خلیل آباد و خیابان ساحل و حریم رودخانه ی آق چای آستارا که منازل شان دچار آبگرفتگی شده بود با تلاش مسؤولان و نیرو های امدادی اسکان داده شدند.

میرباقری از دستور وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به منظور رسیدگی به وضعیت مردم آسیب دیده در آستارا خبر داد و افزود: همه مدیران و نیرو های امدادی این شهرستان تا پایان بارش باران، برای ارائه خدمات به شهروندان در حالت آماده باش هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تامین مایحتاج خانوارهای آسیب دیده بر اثر بارش باران در آستارا بیان کرد: با تلاش اداره صمت بسته های غذایی و نان و سایر مایحتاج در بین خانواده های آسیب دیده در آستارا توزیع شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان