[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند واکسیناسیون در گیلان با سرعت در حال انجام است، اظهار کرد: تنها راه در کنترل شیوع کرونا در کشو تسریع در روند واکسیناسیون بوده و این امر در گیلان با سرعت در حال انجام است.

وی با تأکید بر اعلام وزارت بهداشت در خصوص تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان در کشور گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان یکی از اولویت های وزارت بهداشت و آموزش وپرورش است و در همین خصوص اقداماتی در گیلان توسط دانشگاه علوم پزشکی اتخاذشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص ۳۵ مرکز واکسیناسیون دانش آموزان در گیلان رشت خبر داد و افزود: از فردا ۳۵ مرکز واکسیناسیون نوبت صبح در رشت فقط برای  دانش آموزان  اختصاص یافته است.

مهرابیان با اشاره به وجود سه مرکز واکسیناسیون برای تزریق سایر گروه های هدف در رشت بیان کرد: سایر مردم می توانند برای تزریق واکسن به سه مرکز واکسیناسیون خودوریی(قصر بازی)، پایگاه شبانه روزی(پارس خزر) و چوکام مراجعه کنند.

وی بیشترین میزان مراجعه مردم برای انجام فرآیند واکسیناسیون را مربوط به رشت دانست و تصریح کرد: تزریق واکسن  در دیگر شهرستان های گیلان و در تمامی مراکز واکسیناسیون انجام شده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان