[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خلبان ولی رحمانی ظهر چهارشنبه در جلسه با مدیران شهرستان فومن با اشاره به وعده های ارتش در زمینه اجرای طرح های محرومیت زدایی در این شهرستان، اظهار کرد: امروز با بهره برداری از چهار پروژه ارتش به وعده خود به مردم فومن عمل کرد.

وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار وظیفه اصلی خود که ایجاد امنیت پایدار و دفاع از حدود و مرزها است به مردم نیز خدمت می کند، افزود: محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم امروز از سوی ارتش مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر طرح های محرومیت زدایی ارتش با اشاره به اینکه بخش عمده اقدامات ارتش در حوزه مبارزه با کرونا و محرومیت زدایی است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در زمینه کرونا و محرومیت زدایی از سوی ارتش هزینه شده است.

وی به اجرای طرح های محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان به ویژه در زمینه آب، بهداشت و درمان و تأمین کپسول های اکسیژن اشاره و اضافه کرد: ارتش نیروی زمینی در دو ماه هشت بیمارستان تنفسی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه احداث و تحویل داد.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه در گیلان به ویژه در غرب این استان نیروی زمینی در حوزه محرومیت زدایی طرح های خوبی اجرا کرده است، اظهار کرد: در ایام کرونا کمک های مورد نیاز مردم در از سوی ارتش انجام شد و امروز نیز بزرگترین مرکز آی سی یو غرب گیلان با بیش از ۱۳ میلیارد تومان هزینه در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن محرومان با همکاری سپاه، احداث خانه بهداشت، چند مسجد و اماکن فرهنگی در برخی شهرستان های استان گیلان بازسازی، تجهیز و ساخته شده و می شود، گفت: نیروی زمینی ارتش به تمام وعده های خود عمل می کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان