[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالعلی شعبانی عصر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه یکی از مأموریت های مهم پلیس برقراری امنیت در جامعه است، گفت: امنیت امروز به برکت خون پاک شهدا و حاصل کوشش حافظان نظم و امنیت و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح است.

فرمانده انتظامی شفت تعهد، اقتدار، دلسوزی و تلاش شبانه روزی را از ویژگی های مأموران نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: اتحاد و انسجام در دستگاه ها و همراهی آنها با نیروی انتظامی در بالا بردن امنیت جامعه و افزایش کیفیت فعالیت های انتظامی بسیار تأثیر گذار است.

سرهنگ شعبانی اصحاب رسانه را پل ارتباطی میان مردم و پلیس دانست و اضافه کرد: خبرنگاران با بالا بردن سطح آگاهی مردم از اقدامات پلیس رضایتمندی شهروندان را از عملکرد پلیس افزایش می دهند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۵ سارق و ۳۰۰ فقره سرقت در شهرستان شفت کشف شده است، تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش در این زمینه هستیم.

سرهنگ شعبانی از پلمب ۱۳۸ واحد صنفی خبر داد و اضافه کرد: ۸۴ درصد از پرونده های شکایتی از سامانه الکتریکی در حال انجام است و اگر شهروندان با موردی برخورد کنند می توانند با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و اطلاع دهند.

وی به کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۷۳ تن چوب قاچاق و کشف ۳۲ درصدی صلاح از عملکرد پلیس در امسال بوده است.

فرمانده انتظامی شفت از کشف ۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و افزایش چهار درصدی در این حوزه خبر داد و اضافه کرد: ۱۸۱ نفر از معتادان نیز جمع آوری و با دستور مقام قضائی تحویل مراکز حمایتی شدند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان