[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت هفته کودک، اظهار کرد: شعار امسال هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» تعیین شده است.

وی در ادامه به رسالت های کانون در پرورش حس دینی و انقلابی کودکان، با نگاهی ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و تأکید کرد: توان مندسازی کودکان، پیش گیری از آسیب های اجتماعی و تحقق عدالت اجتماعی و آموزشی از اهداف این مجموعه است.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به اینکه در همین راستا فعالیت های برای مراکز ثابت، کتاب خانه های پستی، سیار شهری و روستایی، مراکز فرهنگی هنری فراگیر پیش بینی شده است، گفت: این فعالیت های مبتنی بر باورهای دینی و کتاب محور است.

وی به راه اندازی مرکز تخصصی علوم کودک و نوجوان، نگارخانه آفرینش، مرکز تخصصی تولید تئاتر کانون استان، گشایش پایگاه مقاومت شهید سلیمانی را از دیگر گام ها در این زمینه برشمرد و افزود: در ایام کرونا برای ارتباط با مخاطبان خود کارگاه های تخصصی و عمومی برخط راه اندازی شد.

میر عظیمی با اشاره به موفقیت های کسب شده از سوی مربیان و اعضای کانون های پرورش فکری گیلان در جشنواره ها و مسابقات مختلف ملی، گفت: کودکان تشنه یادگیری هستند و باید زمینه را برای آنها فراهم کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان