به گزارش لنگرخبر، سامان رضی که در رشته وزنه برداری پارالمپیک توکیو موفق به کسب مدال برنز این دوره از رقابتها شده بود، صبح روز پنجشنبه در لنگرود مورد تجلیل قرار گرفت.



سامان رضی در این مراسم اظهار کرد: در دوران قبل که وقتی که به مسابقات می رفتیم و با کسب عناوین مختلف در رشته وزنه برداری به شهر خود باز می گشتیم انگار هیچ اتفاقی رخ نداده و برای کسی مهم نبود اما این دوره برای اولین بار وقتی اعزام می شدیم همه مسئولین شهرستان همکاری لازم را داشتند و با بدرقه خودشان ما را شارژ روحی کردند و خدا را شکر توانستیم شرمنده این عزیزان و مردم نباشیم و خاطره تلخ پارالمپیک دوره گذشته را پاک کنیم.



وی با کنایه به این مطلب که حاشیه جامعه ورزش لنگرود از خودش بیشتر است گفت: لنگرود از لحاظ موقعیت جغرافیایی هیچ فرقی با شهرهای استان همجوار خود مازندران ندارد اما چرا نمی توانیم مثل مازندران از لحاظ ورزشی و سرانه اماکن ورزشی به حد مطلوبی برسیم؟!



وزنه بردار لنگرودی کشورمان افزود: این به عدم حمایت مسئولین بر می گردد و به استعداد و توانایی نیست زیرا بنده از شهر لنگرود که یک متر فضای تمرینی نداشتم توانستم در این رشته مدال آور باشم.



وی افزود: انتظار از مسئولین دارم که پشت جوانان ورزشکار این شهرستان بمانند و انها را حمایت کنند.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان