[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ضرورت الگوبرداری از شهدا، اظهار کرد: برای حل مشکلات باید روحیه بسیجی و جهادی داشت و شعار دولت مردمی هم استفاده از ظرفیت بسیج و مردم در عرصه های مختلف است.

عباسی با اشاره به نقش سپاه در رفع بسیاری از معضلات کشور، گفت: سپاه بعد از دوران دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه سازندگی به آبادانی کشور پرداخته و در تمامی بحران ها در کنار مردم بوده است.

وی حل مشکلات کشور بدون پرداخت هزینه را غیر قابل باور دانست و بیان کرد: متأسفانه استان گیلان سیاست زده شده لذا برای حل مشکلات بی شمار این استان باید وفاق و همدلی را گسترش داده و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در گیلان اجازه تک روی به هیچ فرد و جریاناتی را نخواهم داد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در این استان دارای مشکلاتی عدیده ای هستند، تصریح کرد: ریاست در گیلان معنا ندارد زیرا همه ما در قبال مردم مسؤول بوده و باید به طور مستمر به میان مردم رفته و با آنان گفت وگو گفتیم.

فساد ستیزی در اولویت است

عباسی با هشدار به مدیران استانی گیلان، بیان کرد: از دستگاه های نظارتی درخواست کرده ام تا لیست مدیران و دستگاه های متخلف را اعلام کنند. به صورت جدی پیگیر این موضوع هستم.

وی با بیان اینکه شعار دولت مردمی فساد ستیزی و مبارزه با فساد است، بیان کرد: اصحاب فتنه، جریان انحرافی و لیبرال کم به کشور و گیلان ضربه نزده است، لذا در دولت مردمی در کشور و استان گیلان از افراد دارای مدیریت جهادی و فسادستیز استفاده می شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بوروکراسی اداری در گیلان بیشترین آسیب را به این استان زده است، گفت: پسماند و معضلات موجود در رودخانه های زرجوب مشکلات زیست محیطی بسیار زیادی برای مردم این استان به وجود آورده و با فردی که بخواهد مانع پیشرفت و حل مشکلات زیست محیطی شود با آن فرد و دستگاه برخورد می شود.

عباسی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان و بسیج در تمامی بحران ها در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم انبیا است ولی برای بنده قابل قبول نیست که از این ظرفیت در استان به ویژه در حل معضل پسماند استفاده نشده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان