[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح سه شنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشور است، اظهار کرد: وجود امنیت توسعه در همه بخش های را سبب می شود.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نیروی انتظامی اشاره و با بیان اینکه ایشان بارها از تلاش های شبانه روزی این نیرو در ایجاد آرامش مردم و صیانت از مال و جان آنها قدردانی کرده اند، گفت: گیلان به واسطه شرایط ویژه جغرافیایی نیازمند وجود این امنیت است.

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور مؤثر نیروی انتظامی در مرزها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، منجر به ارتقای سطح حمایت از تولیدکنندگان و نیز امنیت سرمایه گذاری می شود، ادامه داد: ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه های متولی تلاش مضاعفی برای کاهش این بلای خانمان سوز در کشور انجام می دهد.

وی با اشاره به نقش مؤثر نیروی انتظامی در مبارزه با فساد، تصریح کرد: حضور نیروی انتظامی دشمنان نظام را برای ایجاد ناامنی مأیوس کرده اند.

عباسی در ادامه به رویکرد جدید نیروی انتظامی بر استفاده از فناوری های روز برای ایجاد امنیت به ویژه در حوزه فضای مجازی بیشتر اشاره کرد و افزود: یکی از دستاوردهای هوشمند سازی کاهش میزان تصادفات و جرایم است.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی برای مقابله با ویروس کرونا، اضافه کرد: باید هوشمند سازی جایگزین عادی سازی کنیم که نقش ناجا در این بخش بسیار زیاد است.

نقش موثر نیروی انتظامی در مبارزه با فساد

در پایان نیز یگان های نیروی انتظامی از جلوی جایگاه رژه رفتند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان