[ad_1]

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش ۲۵۰ میلیمتری باران در استان گیلان، اظهار کرد: بیشترین بارندگی مربوط به شهر چابکسر با ۲۳۴ میلیمتر است.

وی افزود: میزان بارندگی در شهرهای رضوانشهر با ۱۸۴ میلیمتر و املش ۱۸۱ میلی متر بوده و در باقی شهرستان ها میزان بارش حدود ۱۰۰ میلیمتر است.

مرادی با اشاره به رانش زمین در ۳۰ نقطه از راه های روستایی و کوهپایه گیلان، اضافه کرد: رانش شدید کوه در روستای لیلیچ گوابر شهرستان املش باعث مسدود شدن راه روستایی با ۴۰ خانوار جمعیت شده که با توجه به بارندگی شدیدی که همچنان ادامه دارد در تلاشیم تا ظهر فردا این مسیر باز شود.

مدیرکل بحران استانداری گیلان به مسدود بودن راه روستای راسته کنار فومن به دلیل رانش دیواره رودخانه و خطر آفرین بودن مسیر اشاره و ادامه داد: پل آب نمای روستای کشاورز محله بخش رانکوه شهرستان املش بازگشایی شد.

مرادی همچنین به قطعی آب در برخی از نقاط روستایی استان و آبرسانی به آنها با استفاده از تانکر اشاره و تاکید کرد: متأسفانه بر اثر تخریب حاشیه جاده در روستای ریک شهرستان تالش و در معرض خطر بودن لوله های آب و گاز، نیروهای امدادی آب و گاز استان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون در خصوص تلفات جانی گزارشی دریافت نشده است، اضافه کرد: دو سرنشین یک خودروی سواری در رودسر به دلیل منحرف شدن از مسیر جاده مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرکل بحران استانداری گیلان با اشاره به باز بودن تمام راه های مواصلاتی اصلی استان، گفت: رانندگان برای تردد در مسیرهای برف گیر و کوهستانی از زنجیر چرخ استفاده کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان