به گزارش سایت خبری لنگرخبر، ظهر امروز جلسه آخرین وضعیت بیمارستان امینی لنگرود با حضور سرپرست فرمانداری، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر لنگرود، رئیس شبکه بهداشت و درمان لنگرود، رئیس هلال احمر لنگرود و تعدادی از هیات امنای بیمارستان امینی لنگرود در فرمانداری این شهر برگزار شد.



بعد از افتتاح بیمارستان شهید حسین پور، بیمارستان امینی از وضعیت درمانی که در گذشته خدمات دهی می کرد خارج شد و این موجب اعتراض هیات امنای بیمارستان امینی شد که طبق وقف مرحوم امینی، بیمارستان امینی باید به خدمات دهی خود بپردازد.



علوم پزشکی گیلان و شبکه بهداشت و درمان لنگرود مدعی است که در ساختمان بیمارستان امینی در حال تجهیز و ایجاد بخش های تخصصی است ولی هیات امنای این بیمارستان می گویند که علوم پزشکی خلاف وقف نامه مرحوم امینی در حال کار است و باید به وضعیت بیمارستانی و خدمات دهی خود مانند گذشته ادامه دهد.



هادی جعفرزاده سرپرست فرمانداری لنگرود نیز در این جلسه با بیان اینکه به نظر می رسد دانشگاه علوم پزشکی راضی به از دست دادن بیمارستان امینی نیست، اظهار کرد: از طرف دیگر هیات امنا بیمارستان اعلام کردند که بیمارستان باید به وضعیت خود باقی بماند و توانایی گرداندن آن را دارند و نظر بنده هم فعالیت بیمارستان امینی مانند گذشته است.



به گزارش لنگرخبر، در پایان این جلسه مقرر شد با حضور مدیران کل هلال احمر و علوم پزشکی گیلان و مسوولین شهرستانی طی چند هفته آینده جلسه ای در این خصوص برگزار شد.







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان