به گزارش سایت خبری لنگرخبر، گردهمایی سیاسی با حضور حجت الاسلام احسان الله محمدی مسئول نمایندگی سپاه قدس استان گیلان و در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در حسینیه شهدای این تیپ برگزار شد.




مسئول نمایندگی سپاه قدس استان گیلان در این گردهمایی با اشاره به جنگ ۴۴ روزه آذربایجان و ارمنستان اظهار کرد: دشمنان ما به خوبی نسبت به این اصل واقف هستند که نمی توانند پایشان را از گلیم خود درازتر کنند و نسبت به آب و خاک ما تعرضی داشته باشند که این مهم نشانه ی قدرت و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه است که توانسته در کشور های هم جواری مثل فلسطین و لبنان نیروهای زبده و متعهد پرورش دهد.




حجت الاسلام احسان الله محمدی با اشاره به مسائل پیرامون کشور آذربایجان گفت: کشور آذربایجان به دو دلیل از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است، یکی اینکه این کشور همسایه به واسطه موقعیت جغرافیایی که دارد شاهراه ورود ما به محدوده اروپاست که این از نظر اقتصادی بسیار برای کشور ما حیاتی است و دلیل دوم اینکه ۸۵درصد جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند.




به گفته وی، رژیم صهیونیتی در جریان تقابل آذربایجان و ارمنستان از آذربایجان حمایت کرد تا هدف شوم و پلید خود یعنی تخریب ایران در منظر مسلمانان آذربایجان را دنبال کند و ما بایستی نسبت به این مسائل آگاه باشیم.




انتهی پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان