به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، نخستین همایش نماز با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان قزوین، ائمه جمعه شرق استان گیلان و رزمندگان این تیپ در حسینیه شهدای تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان برگزار شد.




آیت الله عابدینی در این همایش با بیان اینکه همراهی با حق موجب رسیدن به سعادت و ترک حق موجب رسوایی و خواری می شود. اظهار کرد: مصداق بارز این اصل، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) است که همواره در سال های سخت مبارزه یا در رکاب اسلام و بدون در نظر گرفتن جایگاه خویش حضور پررنگی به عمل آوردند و همیشه همراه با حق بوده و سربلند شدند.




امام جمعه و نماینده ی ولی فقیه استان قزوین با اشاره به قواید و اهمیت های نماز افزود: اقامه نماز فضیلت های بی شماری را در پی دارد. از جمله اینکه باعث می شود تا انسان از دروغ، حرام خواری، نفاق و شرک کاملا دور باشد و در واقع اصلا نتواند لحظه ای به این رذایل اخلاقی فکر کند.




به گفته وی، اقامه نماز و رخنه کردن کردن نماز در دل ها در کدام گام اول زیر ساخت سازی مناسب را طلب می کند که مهم ترین آن پی بردن به جایگاه رفیع ولایت است. نماز و سایر فرایض الهی در زمانی ارزش حقیقی پیدا می کنند که انسان پیشوا و ولی زمان خویش را بشناسد و دل و جانش به مرور و با استمرار ورزیدن به نماز ستون دین که به شمار میرود انس میگیرد.




عابدینی گفت: خواندن نماز حلم و بردباری آدمی را به هنگام رخداد های گوناگون افزایش می یابد و درس صبوری و حفظ آرامش را در زندگانی به انسان ها دیکته می کند.




در پایان این همایش نیز به ۳۰ نفر از فعالان، خادمان و آثار رسیده همایش نمازجوایز ارزنده ای اهداء گردید.






انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان