به گزارش لنگرخبر، به دنبال عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به مسعود فیاضی دومین گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت آموزش و پرورش، حسن محمدیاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با گیل خبر ابراز داشت: عدم رای اعتماد به آقای فیاضی نشان می دهد که مجلس اصرار دارد گزینه نهائی وزارت آموزش و پرورش متعلق به بدنه همین وزارتخانه باشد.
وی افزود: مخالفان دو وزیر پیشنهادی نیز بارها برعدم حضور آن ها در بدنه آموزش و پرورش انتقاد کردند که متاسفانه شاهد آن هستیم که بعد از آقای باغگلی بازهم این رویه در معرفی آقای فیاضی ادامه داشت.
وی با تاکید به حضور افراد مناسب آموزش و پرورش جهت معرفی به مجلس ابراز داشت: همکارمان جناب آقای کوچکی نژاد نماینده محترم رشت و خمام می تواند یک گزینه مناسب برای این امر باشد. ایشان از بدنه همین وزارتخانه هستند و سال ها سابقه معلمی و مدیریت مدرسه را داشته اند و بعد از آن تجربه مدیریت اجرایی در آموزش و پرورش استان را داشته اند و در مجلس نیز سال ها سابقه فعالیت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را تجربه کرده اند.
محمدیاری خاطرنشان کرد: به نظرم معرفی آقای کوچکی نژاد می تواند بر حل موضوع اختلافی دولت و مجلس کمک کند و فردی با سابقه  و تجربه فراوان سکاندار این وزارتخانه عظیم شود. ضمن این که معتقدم با توجه به آرای بالای مردم استان گیلان به آیت اللله رئیسی حضور فردی از استان گیلان در کابینه فعلی ضروری به نظر می رسد که از این نظر اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان نیز باید همراهی لازم را داشته باشند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان