[ad_1]

سرهنگ حسن فیضیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام الله بسیج، اظهار کرد: بسیج ماندگارترین یادگار امام خمینی (ره) است که در چهل و سه سال گذشته از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون خدمات ارزشمندی را به یادگار گذاشته است.

وی با اشاره به نقش بسیج در بخش های مختلف، افزود: بسیج با بدنه مردمی خود توانسته در حوزه های اجتماعی، خدماتی، مواسات و همدلی حضور مؤثر و نقش آفرین داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار به تشریح برنامه های هفته بسیج در این شهرستان پرداخت و بیان کرد: برنامه های هفته بسیج سال جاری با شعار «بسیج پاره تن مردم است» به صورت پایگاه و حوزه محور در شهرستان رودبار برگزار می شود.

سرهنگ فیضیان از برگزاری ۱۲ ویژه برنامه شهدایی به مناسبت هفته بسیج در رودبار خبر داد و اضافه کرد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان رودبار، به صدا در آمدن زنگ بسیج، رژه حماسی موتورسواران و تجلیل از بسیجیان پیشکسوت جز برنامه های هفته بسیج است.

وی همچنین افزود: برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار و تجلیل از خانواده های شهدا، یادواره شهدای منجیل، نصب تابلوی شهدای آبروی محله سر در منازل شهدا، رونمایی از کتاب زندگی نامه سردار شهید هدایت درویشوند اولین شهید صالحین کشور و محفل های شهدای آبروی محله از اهم این مراسم ها است.

فرمانده سپاه رودبار از تشکیل سه میز خدمت در شهرهای این شهرستان خبر داد و بیان کرد: اهدای پنج سری لوازم خانگی به خانواده های کم برخوردار، برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق مختلف از دیگر برنامه های هفته بسیج هستند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش اقتدار بسیجیان شهرستان رودبار همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه سوم آذر ماه رأس ساعت ۸ صبح با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مصلی امام خمینی (ره) شهر رودبار از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان