[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور عصر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تشکیل بسیج تنها با دید نظامی نبوده است، اظهار کرد: هدف اعتلا و ارتقای نظام و دفاع همه جانبه از دستاوردهای آن بود.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در همه عرصه ها دفع کننده تهدیدات و رفع محرومیت ها را به دنبال داشته است، افزود: بخشی از اقدامات بخش در ایام شیوع کرونا مشاهده شد و در شهرستان شفت نیز اقدام مشترک بسیج و شبکه بهداشت سبب شد امروز در زمینه واکسیناسیون رتبه اول در استان را داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت در ادامه رمز موفقیت محور مقاومت در سوریه را وجود مبانی بسیج بود، گفت: هر کشوری برای مقابله با زیاده خواهی و خدمت به مردم از الگوی بسیج بهره مند شود موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب بسیج پیشرو در میان نهادها و سازمان های کشور است، ادامه داد: بسیج در تحقق اهداف راهبردی تبیین شده تلاش و برای دستیابی به آنها مطالبه گری می کند.

سرهنگ نقدی پور با اشاره به اینکه بسیج سازندگی شفت می تواند در اجرای و تکمیل پروژه های عمرانی ادارات شهرستان که مردم ذینفع هستند مشارکت کند، اضافه کرد: ۱۰ واحد مسکن محروم در هفته بسیج در شهرستان شفت افتتاح می شود.

وی بیان کرد: از سال ۹۶ تاکنون ۱۰۷ مسکن محروم با هزینه بیش از یک میلیارد تومان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ساخته و واگذار شده و ساخت ۳۲ واحد مسکونی در دست اقدام است.

نقدی پور با اشاره به اینکه در هفته بسیج بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بصیرتی برگزار می شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا، توزیع هزار بسته معیشتی، تجلیل از بسیجیان، برگزاری همایش اقتدار به صورت هماهنگ و ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب، همایش تجلیل از خیران مسکن ساز، همایش فعالان فضای مجازی، تجلیل از فعالان طرح شهید سلیمانی، پویش های «نذر خون»، نواختن زنگ بسیج در مدارس بخشی از برنامه های هفته بسیج در شفت است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان