[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نیازمند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به برخی از فعالیت های بسیج دانشجویی استان گیلان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های دانشجویان مطالبه گری و عدالت خواهی است.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان باید با ریشه مطالبه گری آشنا شوند، افزود: هسته های مسئله محور مطالبه گری در بسیج دانشجویی استان گیلان تشکیل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در انجام فعالیت های جهادی پیش رو است، گفت: در ایام کرونا دانشجویان بسیجی در کنار طلاب در تدفین و تغسیل اموات پیشگام شدند.

وی در ادامه بر ضرورت ساماندهی مجموعه بسیج دانشجویی در دانشگاه ها تأکید و اضافه کرد: ساماندهی این مجموعه در راستای مقابله با جریان نفوذ و تفکر غرب گرایان حائز اهمیت است.

نیازمند با بیان اینکه دانشجویان بسیجی در سال های اخیر با بصیرت در برابر جریان نفوذ ایستادگی کرده اند، تصریح کرد: آموزش و هدایت و جهت دهی دانشجویان بسیجی در راستای تحقق جهاد «تبیین» مد نظر رهبر معظم انقلاب امروز باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هسته های مقاومت با مدیریت رهبری و زحمات حاج قاسم امروز در اقصی نقاط منطقه شکل گرفته است، ادامه داد: هسته های مقاومت سلحشوری خود را در نبرد با داعش در منطقه نشان دادند.

مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه امام خمینی با زمان شناسی و هوشمندی بسیج را تشکیل دادند، افزود: امروز ثمرات و برکات فراوان این نهاد را در همه عرصه ها شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: دغدغه مندی نسبت به مسائل اجتماعی و مطالبه گری از اولویت های امروز بسیج دانشجویی است در گیلان نیز با توجه به وجود مشکلات فراوان به ویزه در حوزه صنعت دانشجویان با بصیرت ورود می کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان