فعالیت ۳ هزار گروه جهادی در گیلان

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ۰۹:۲۲ چاپ کد خبر: 139419
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد ابراهیمی صبح شنبه در رزمایش اقتدار جهادگران با بیان اینکه بسیجیان پرچم جهاد سازندگی را در کشور برافراشتند، اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم فرمان ولی فقیه را اجابت کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به ۴۵ هزار گروه جهادی فعال در کشور، تصریح کرد: سه هزار گروه جهادی نیز در استان گیلان فعال هستند و راه انقلاب را ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در دوران سخت اقتصادی در گیلان توزیع شد، افزود: بیش از ۲۰ هزار بسته آموزشی و ۸۵۰ هزار بسته بهداشتی نیز در دو سال اخیر توزیع شد.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به ساخت دو هزار مسکن مددجویی در گیلان، بیان کرد: مرحله دوم ساخت مسکن مددجویی در گیلان امروز به پایان رسید و آماده ایم این راه را ادامه دهیم تا محرومان مسکن دار شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در حوزه اشتغال کار سختی را پشت سر گذاشتیم، افزود: بیش از هفت هزار شغل توسط سپاه در گیلان ایجاد شد.

وی عنوان کرد: تنها گروه و نهادی که پرچم جهاد را زمین نگذاشت بسیج سازندگی است و از تمام دولتمردان و نمایندگان مجلس درخواست می شود به این ظرفیت عظیم توجه کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان