[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آبتین حیدرزاده پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد ثبات در تعداد ابتلاها و بستری های کرونایی بودیم.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت در زمینه آخرین وضعیت شهرها از نظر رنگ بندی کرونایی گیلان شرایط بهتری نسبت به گذشته یافته است، افزود: در حال حاضر به جز پنج شهر باقی شهرهای استان گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان ادامه داد: شهرستان های رودسر، رودبار، صومعه سرا، ماسال و آستارا در وضعیت زرد قرار دارند که نیازمند توجه بیشتری هستند.

حیدرزاده با بیان اینکه شهرستان رودبار که هفته های زیادی در وضعیت نارنجی قرار داشت به وضعیت آبی رسید، گفت: شهروندان باید تا کنترل کامل کرونا همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۶۹ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان گیلان بستری شدند، ادامه داد: مجموع بیماران بستری در گیلان به ۲۷۰ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان تأکید کرد: با وجود نزولی بودن آمارهای کرونایی همچنان باید با جدیت دستور العمل های بهداشتی را رعایت کرد و افرادی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند هر چه سریع تر به پایگاه ها مراجعه کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان