به زودی فرماندار لنگرود منصوب می شود!

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ۱۶:۳۶ چاپ کد خبر: 139891
به گزارش لنگرخبر، پرویز محمدنژاد نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه شهری و روستایی به دیارمیرزا گفت: سعی می کنیم که همراه با حضور مسئولین در جمع مردم حضور پیدا کنیم که نتایج خوبی داده است و بسیاری از حلقه های مفقوده در همین دیدار ها برطرف شده است.



محمدنژاد یادآور شد: دیدارهای مردمی با مسئولان یکی از مواردی است که می تواند منجر به حل مشکلات مردم شود.



وی با بیان اینکه به زودی فرماندار لنگرود منصوب می شود، افزود: هرگز منتظر نمی مانیم که با یک خطبه یا سخنرانی مدیری تعیین شود زیرا انتصابات در چارچوب نظام اداری و تشکیلاتی صورت می گیرد.



محمدنژاد با بیان اینکه دولت جدید به تازگی روی کار آمده و همین امر سبب تاخیر در انتصاب فرماندار لنگرود شده است، افزود: مقدمات کار فراهم شده و منطقی و عقلانی است که فرمانداری انتخاب شود که با گفتمان و نظام فکری دولت جدید هماهنگ باشد.



رئیس کمیته نیروی کمیسوین انرژی در ادامه گفتگو با دیارمیرزا در مورد اینکه آیا ممکن است که در فصل سرما خاموشی داشته باشیم گفت: متاسفانه چون تراز منفی در برق و گاز داریم خاموشی رخ خواهد داد اما در حوزه تامین برق، سوخت جایگزین در مخازن ۷۵ درصد نیروگاه ها با همکاری وزاری نیروز و نفت انجام شده است و اگر افت گاز داشته باشیم، نیروگاه ها از سوخت جایگزین استفاده می کنند.



محمدنژاد تصریح کرد: به امید خدا در زمستان پیش رو، خاموشی ها را به حداقل می رسانیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان