[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور عصر جمعه در دیدار جمعی از فرماندهان و معاونین سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در گیلان، اظهار کرد: وجود روحیه بسیجی زمینه امید افزایی در جامعه را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان در صحنه های مختلف نشان داده اند که روحیه و تفکر بسیجی دارند، افزود: بسیج و سپاه در ایام کرونا در استان گیلان در کنار کادر درمان و پرستاران بوده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین به جایگاه خوب استان در واکسیناسیون در سطح کشور اشاره و اضافه کرد: رسیدن به این جایگاه با تلاش بسیجیان در کنار بهداشت و درمان کسب شده است.

سردار عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه مشکلات کشور و استان با استفاده از روحیه بسیجی حل می شود، تصریح کرد: تجربه نشان داده که بسیج می تواند در همه بحران اثرگذار و موفق عمل کند.

وی با اشاره به حضور بسیج در عرصه محرومیت زدایی، گفت: بیش از چهار هزار بسته معیشتی در گیلان به ویژه در محله های آسیب پذیر توزیع شده است.

فرمانده سپاه قدس همچنین به نقش اثرگذار طیبه شجره صالحین در تربیت افراد انقلابی و دینی اشاره کرد و افزود: پرورش حدود هزار و ۵۰۰ قاری به عنوان حافظان قرآن از دیگر اقدامات انسان سازی بسیج بوده و این تعداد به سه هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج کلید حل مشکلات کشور است، تصریح کرد: بسیج با روحیه انقلابی در هر مشکل و بحرانی ورود کند حلال آن مشکل است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان