[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در ناوگان شمال، اظهار کرد: نیروی دریایی همواره با اقتدار در راستای تأمین امنیت دریاها و توسعه روابط بین المللی حضور دارد.

وی افزود: راهبرد اصلی نیروی دریایی گسترش و عمق دفاع نظامی در دریا برای حفظ و صیانت از مرزهای آبی ایران اسلامی است.

دریادار دوم طاهری به برگزاری مسابقات جام دریا در راستای افزایش تعاملات بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: تقویت باورهای دینی در بین دریادلان نیروی دریایی نتیجه مهمی همچون بازسازی تجهیزات و ادوات و طراحی و ساخت شناورهای و ارتقای توان موشکی و ضد موشکی و گسترش سامانه های جنگ الکترونیکی با اتکا به متخصصان و دانشمندان داخلی را به دنبال داشت.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: حضور مؤثر در عرضه تصمیم سازی و تصمیم گیری و توسعه روابط با کشورهای دوست و همسایه یکی دیگر از مؤلفه های اقتدار نیروی دریایی در دریاها است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه همواره به عنوان بازویی توانمند یاور ارتش بوده است، گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار نیروی دریایی سپاه به صورت کارآمد در دریاها حضوری فعال دارد و دریابانی نیروی انتظامی نیز با حضوری مقتدر در برابر تهدیدات مرزی، توانمندی خود را همواره به نمایش گذاشته است.

دریادار دوم طاهری افزود: نیروی دریایی مهد پرورش جوانان دلیر و ولایتمداری است که تمام تلاش و توان خود را برای ارتقای توان نظامی، بومی سازی تجهیزات و افزایش توان رزمی گذاشته اند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان