[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح پنجشنبه در دیدار معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد با بیان اینکه در بخش هنر باید با ایجاد تحول و نوآوری به روز باشیم، اظهار کرد: استان گیلان در حوزه فرهنگ و هنر بسیار غنی است.

وی همچنین به خلاءهای فرهنگی در استان گیلان نیز اشاره کرد و گفت: باید برای رفع این خلاءها برنامه ریزی داشته باشیم و زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه یکی از مهم ترین وظایف متولیان فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن است، تأکید کرد: در این بخش مدیران نباید با پاس کاری مسئولیت ها از انجام وظایف خود شانه خالی کنند.

وی با تأکید بر لزوم بهره گیری از شیوه ها نو و جدید در مدیریت امور فرهنگی، اضافه کرد: باید نیازهای فرهنگی جامعه برطرف شود و در این مسیر باید برنامه محور، همدل و همسو عمل شود.

عباسی با اشاره به استفاده از ظرفیت دانشگاه، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات، افزود: وظایف و محدوده فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص است و باید با در نظر گرفتن رویکردهای دولت مردمی به ویژه در مباحث فرهنگی از همه ظرفیت ها برای رشد و ارتقای استان گیلان استفاده شود.

وی همچنین به مشکلات تالار مرکزی رشت اشاره و با بیان اینکه وجود اختلاف نظر بین نهادها و دستگاه ها قابل حل است اما این مسائل نباید سبب محروم شدن هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شود.

استاندار گیلان این پروژه را آبروی استان و شهر رشت عنوان کرد و ادامه داد: شخصاً این موضوع را پیگیری می کنم. مدیر کل جدید نیز باید به صورت منظم گزارش های لازم را به استانداری ارائه دهد.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای گیلان در حوزه رسانه خواستار ساماندهی به وضعیت این قشر شد و گفت: قانون مند شدن فعالیت های این افراد از دیگر رویکردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان باید باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان