[ad_1]

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور بیش از ۱۰۰ روز گذشته است، هنوز بسیاری از سازمان های مهم و دستگاه های اجرایی بلاتکلیف هستند، یا آنهایی که پاکدست هستند تثبیت کنید یا سریعا تغییرات را انجام دهید.

به گزارش ایسنا، جبار کوچکی نژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و ۱۱ آذرماه روز شهادت میرزا کوچک جنگلی بیان کرد: با هوشیاری مقام معظم رهبری به عنوان رئیس دولت جریان میرحسین موسوی کنترل شد، جریان نفاق و نفوذ همراه با جریان خانوادگی و زر اندوزی در دولت پنجم و ششم مسیر حرکت انقلاب را منحرف کرد و نفوذ کلاهی ها و انفجار حزب جمهوری اسلامی و نفوذ افرادی چون کشمیری در دولت شهید رجایی و باهنر باعث سقوط این دولت ها شد.

وی معتقد است: در دولت هفتم و هشتم همین جریان نفوذ و نفاق، فتنه ۷۸ و جریان قتل های زنجیره ای و بسیاری از طرح های کودتایی را طراحی کردند، جریان انحراف و نفاق دولت نهم و دهم را منحرف کرد و جریان خانوادگی و ثروت اندوزی دولت یازدهم و دوازدهم مسیر خدمت رسانی به مردم را منحرف کرد و باعث عقب ماندگی جمهوری اسلامی و مشکلات اقتصادی برای مردم شد و توجهی به هشدارهای مقام معظم رهبری نکردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: امروز در دولت سیزدهم با تلاش جریان انقلابی تشکیل شده، همان جریان خانوادگی و فامیلی با ثروت اندوزی خودنمایی می کند، هر چند آقای رئیسی با سابقه انقلابی و پاکدستی با این جریان مبارزه می کند، اما باید مدام مراقبت کند. امروز مجلس شورای اسلامی و دولت انقلابی در یک سنگر با دشمن مبارزه می کنند. امروز جنگ اقتصادی شدیدی بر کشور حاکم است.

وی در ادامه نطق خود خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور، بیش از ۱۰۰ روز گذشته است، هنوز بسیاری از سازمان های مهم و دستگاه های اجرایی بلاتکلیف هستند، یا آنهایی که پاکدست هستند تثبیت کنید یا سریعا تغییرات را انجام دهید.

نماینده مردم رشت در پایان نطق خود با ارائه و پخش کلیپی از شرایط زیست محیطی حوزه انتخابیه خود گفت: همکاران چون وقت محدود است من توجه شما را به فاجعه زیست محیطی و نابودی جنگل های شمال خصوصا شهر رشت و آلوده شدن آب های زیر زمینی در شهرهای گیلان و منطقه سراوان جلب می کنم.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : جبار کوچکی نژاد

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان