[ad_1]

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات دولت از قالب روزمرگی خارج شده و با ارائه طرح های بزرگ و اصولی که بتواند در نظام ساماندهی اقتصاد کشور موثر باشد، ورود کند.

به گزارش ایسنا، پرویز محمدنژاد قاضی محله در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجموعه کادر درمان استان گیلان و خصوصا لنگرود بیان کرد: اغلب نمایندگان مجلس نسبت به موضوع بی توجهی دولت و تصمیم گیران به مزیت شناسی در کل کشور تذکر داده اند و استان گیلان به ویژه لنگرود دو مزیت اصلی در حوزه های کشاورزی و گردشگری دارد که مغفول مانده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: لنگرود از محصولات کشاورزی بی نظیری برخوردار است چرا که امکانات کافی برای تولید این محصولات و بازار مناسبی در کشورهای همسایه دریای کاسپین به نام اتحادیه اوراسیا دارد که متاسفانه دولت تا به امروز هیچ اندیشه ای برای حضور در این اتحادیه که بازار فوق العاده قوی و گردش مالی چند ده میلیارد دلاری دارد، نیندیشیده است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست می کنم هیات دولت از قالب روزمرگی خارج شده و با ارائه طرح های بزرگ و اصولی که بتواند در نظام ساماندهی اقتصاد کشور موثر باشد، ورود کند.

محمدنژاد قاضی محله در ادامه اظهارکرد: لنگرود در حوزه گردشگری از پتانسیل بسیار عظیم، زیبا و قابل بهره برداری برخوردار بوده که از جمله نعمات خداوندی است، اما تاکنون نتوانسته از آن استفاده کند، بنابراین این اتفاق خوبی نیست که نتوانیم از نعمت های خداوندی در جهت رونق اقتصاد کشور استفاده کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه چمخاله تنها بندر گردشگری شمال کشور است، گفت: حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما به دلیل دخالت قوه قضائیه بسته شده و مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده است.

محمدنژاد قاضی محله در پایان یادآور شد: مجموعه این مزیت ها زمانی تحقق می یابد که راه های ارتباطی موثر برای تحقق این امر وجود داشته باشد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان